رئیس سازمان بازرگانی استان تهران از تعیین ده اولویت برای تامین و توزیع کالا در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، خرما، مواد لبنی، خرما، زولبیا و بامیه جزو این اولویتها قرار دارند.
کد خبر: ۴۱۳۴۵۹

عباس قبادی در گفتگو با مهر با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تامین و توزیع به موقع ده کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در تهران گفت: تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا همچون گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، خرما، مواد لبنی، زولبیا و بامیه، روغن، برنج و شکر در ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار وزارت بازرگانی و مجموعه اصناف کشور قرار گرفته است و بر این اساس، مشکلی از بابت تامین این کالاها وجود ندارد.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران از آغاز فعالیت نظارتی بر بازار همزمان با برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: برای اجرای سیاستهای تنظیم‌بازار، افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی و نیز ضرورت برخورد قاطع و هوشمندانه با اخلال‌گران اقتصادی، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: در این میان، تامین فضای امن کسب و کار برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، در دستور کار قرار گرفته است که بر این اساس، همزمان با برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان ، ضمن افزایش فعالیت‌های نظارتی،  گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت اصناف برای کالاهای اولویت‌دار صورت خواهد گرفت.

به گفته قبادی، البته در کنار نظارت‌هایی که از سوی جامعه صنفی کشور و بازرسان وزارت بازرگانی انجام خواهد گرفت، نباید نقش مردم را نیز نادیده گرفت؛ لذا از مردم درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را با ستاد خبری سازمان بازرگانی با شماره تلفن 124 گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها