گروه‌های برنامه ساز شبکه دو سیما ویژه برنامه هایی را برای پخش در سالروز ولادت حضرت علی (ع) آماده کرده اند.
کد خبر: ۴۰۹۱۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، ویژه برنامه های شبکه دو برای پخش در سالروز ولادت حضرت علی(ع) به شرح ذیل است:

فیلم و سریال

فیلم سینمایی «صبح بخیر آقای سرکار» به مناسبت این روز در 90 دقیقه آماده پخش از شبکه دو سیماست که در روز پنجشنبه 26 خرداد ساعت 30/17 به روی آنتن می رود. در این فیلم که به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی محمد ناجی تهیه شده، بازیگرانی همچون مرحوم عباس امیری، علیرضا محمودزاده، بهناز سلیمانی و عباس پیشگاهی بحری به ایفای نقش می پردازند. این فیلم داستان سربازی به نام رضا را روایت می کند که قصد دارد تعطیلات نوروز به مرخصی رفته و با دخترخاله اش نامزد کند اما طی ماجرایی مجبور به نگهبانی از روستایی می شود که تمام تصمیمات و برنامه ریزی های او را به هم می‌ریزد و ...

گروه کودک و نوجوان

برنامه های «شادونه در سرزمین دونه ها»، «همیشه بهار»، «مل مل» نیز بصورت زنده در این روز پخش خواهند شد که علاوه بر آشنایی کودکان و نوجوانان به سجایای اخلاقی حضرت مولی الموحدین، علی(ع) به مقام شامخ پدر نیز در این روز خواهند پرداخت. همچنین برنامه «فیتیله دو» به مناسبت این روز مبارک، در روزهای پنجشنبه 26 خرداد ساعت 15/20 و جمعه 27 خرداد ساعت 21 به روی آنتن می رود تا با اجرای شاد عموهای فیتیله ای، خاطره ای شاد از این روز را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

اجتماعی

در این روز برنامه های زنده «روز از نو»، «خانه ما»، و «جمع ما» پخش نمی شوند و برنامه زنده «دورخیز» با دعوت از مهمانانی ویژه این روز را به جشن می نشیند.

تأمین برنامه

برنامه مستند «بچه ها» به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) از شبکه دو پخش می شود. این برنامه در قالب برنامه ای مستندگونه سعی دارد نوع و چگونگی روش های والدین در نگهداری از کودکان را به تصویر بکشد که بدین منظور زندگی اولیه چهار کودک را در نقاط مختلف جهان مورد بررسی قرار می دهد. این مستند محصول سال 2010 فرانسه است که به کارگردانی توماس بالمز تولید شده و عملکرد والدین در نگهداری از کودکان در ماههای اولیه تولد تا روش های کاربردی آنها در کمک به رشد و پرورش صحیح کودکان را به تصویر می کشد. این مستند با ثبت لحظات گریستن کودکان، نحوه غذا خوردن آنها و همچنین صداهایی که با لحن های مختلف از خود ایجاد می کنند. سعی دارد اتفاقات روزمره بونجائو، کودکی متولد شده در آفریقا، ماری نوزادی بدنیا آمد در توکیوی‌ ژاپن، هتی متولد شده در سانفرانسیسکو و بایارزارگال نوزادی بدنیا آمده در مغولستان را که نمادی از کودکان سراسر دنیا هستند به تصویر می کشد.

همچنین برنامه «از خاک، پدر یعنی ...» نیز کاری از تأمین برنامه شبکه دو سیماست که در مورد شخصیت پدر مسائل جالبی را مطرح می کند. این برنامه در روز پنجشنبه ساعت 20/23 پخش می شود.

معارف

برنامه های «جاودانه ها»، «سلام» و «آب و آینه» از ویژه برنامه های گروه معارف است که برای پخش در این روز در نظر گرفته شده است. در این برنامه ها بصورت آیتمهای کوتاه، سخنان بزرگان دین و احادیثی از ائمه معصوم(علیهماالسلام) بالأخص سخنان گهربار حضرت علی(ع) به مخاطبان شبکه دو تقدیم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها