از شبکه جهانی جام‌جم 23 خرداد ببینید،

فیلم‌های سینمایی طهران روزگار نو و ایران بیست سال بعد

فیلم های سینمایی طهران روزگار نو و ایران بیست سال بعد روز دوشنبه 23 خرداد از شبکه جهانی جام‌جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۴۰۸۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " طهران روزگار نو " دوشنبه 23 خرداد ساعت 3:40 اروپای مرکزی / 3:40 مرکز امریکا / 3:40 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران : عزت الله انتظامی ، محمدعلی کشاورز ، جمشید مشایخی ، داوود رشیدی، زهرا حاتمی، جعفر والی، جمشید لایق، جهانگیر فروهر و...

خلاصه داستان : قبل از شهریور 1320،رضا شاه امربه سر شماری می کند .او در تنها سفر خارجی اش به ترکیه دریافته که آتاتورک نفوس ترکیه را از همین طریق می داند شیوه سرشماری متفاوت است همه مردم باید در خانه هایشان بمانند تا سر شماری دقیق انجام شود عده ای از عوامل نظمیه از این خلوت و قرق بهره می گیرند و یک جواهر فروشی در لاله زار را غارت می کنند غافل از این که قطعه ای از جواهرات عروس خان مظفر در میان جواهرات سرقت رفته است خان مظفر رئیس نظمیه را احضار می کند و سر پاس نظمیه چاره کار را به مفتش شش انگشتی می سپارد و...

فیلم سینمایی " ایران بیست سال بعد " دوشنبه 23 خرداد ساعت 22:00 اروپای مرکزی / 22:00 مرکز امریکا / 22:00 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران : مهدی پاکدل، قلسم زارع ونازنین فراهانی .

خلاصه داستان : شیرین که خیال می‌کند بیست سال پیش، شریک پدرش حق و حقوق شراکت او را ضایع کرده است، درپی احقاق حقوق با شریک پدر برخورد می‌کند. در طی جستجوی او در این گذشته بیست ساله، مشخص می‌شود که پدر شیرین در ایام بیماری و سپس ارتحال امام(ره) خیال می‌کرده که اوضاع مملکت ناامن شده و از این‌رو سهم خود را به شریکش واگذار کرده و به خارج کشور رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها