فرزین خبرداد:

بانک مرکزی طرح تحول بانکی را در 8 محور ارائه کرد

سخنگوی کارگروه تحولات اقتصادی دولت با اعلام اینکه قائم مقام بانک مرکزی طرح تحول نظام بانکی را در 8 محور به این کارگروه ارائه کرده است، گفت: جلسات مرتبط با این طرح از این پس به طور منظم روزهای سه شنبه هر هفته تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۸۳۵۶

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی طرح تحول اقتصادی با موضوع طرح تحول بانکی در محل دبیرخانه کارگروه تشکیل شد. 

محمدرضا فرزین با بیان اینکه طرح تحول بانکی یکی از محورهای هفت گانه تحول اقتصادی است افزود: این طرح دارای 8 محور شامل اجرای صحیح بانکداری اسلامی، عدالت و رضایت اجتماعی، حمایت از تولید و اشتغال، سیاست گذاری پولی کارا جهت کنترل تورم، حمایت از بهبود فضای کسب و کار و افزایش کارایی، بهره وری و اثربخشی نظام بانکی، تقویت نظارت در شبکه بانکی، تنوع بخشی به نهادها و ابزارها و توسعه بانکداری الکترونیکی است.

سخنگوی کارگروه تحولات اقتصادی دولت با بیان اینکه طرح تحول بانکی تهیه و توسط قائم مقام بانک مرکزی ارائه شده است، گفت: پس از ارائه طرح، چالشها و ضرورتها، خط مشی ها و اهداف محورهای 8 گانه طرح مورد بررسی قرار گرفت و اعضا به ارائه دیدگاهها و نظرات خویش پرداختند.

فرزین افزود: این جلسات از این پس به طور منظم روزهای سه شنبه هر هفته تشکیل خواهد شد و پس از بررسی های تخصصی و مطابقت آن با سایر محورهای طرح، گزارش نهایی در دستور کار کارگروه تحولات اقتصادی به ریاست رئیس جمهور قرار می گیرد.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: تمام گزارشات مطروحه در جلسه، اولیه بوده و پس از دریافت نظریات تخصصی و جمع بندی لازم در دبیرخانه گزارش نهایی قابل ارائه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها