سرهنگ نامور خبر داد:

دستگیری 2 جاعل اسکناس در فاروج

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری دو جاعل حرفه ای اسکناس در فاروج خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۹۰۱

به گزارش مهر، سرهنگ صادق نامور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس گزارش پلیس آگهی شهرستان فاروج مبنی بر اینکه دو نفر با مراجعه به سوپر مارکت های سطح شهر اقدام به خرید با اسکناس های جعلی نموده اند، ماموران وارد عمل شده و متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعدادی مدارک شناسنامه و شناسایی جعلی، مهر اسناد و اوراق ادارات دولتی مختلف کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی همچنین از متلاشی شدن یک باند فروش اشیای تقلبی در این استان خبر داد و افزود: این افراد که با فروختن اشیای عتیقه تقلبی کلاهبرداری می‌کردند، توسط ماموران آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نامور درباره جزئیات این پرونده گفت: پس از وصول شکایتی مبنی بر این که دو نفر با فروش عتیقه‌های تقلبی مبلغ 240 میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده‌اند، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را شروع کردند. کارآگاهان در قدم اول با دریافت گزارشات مردمی، احتمال نقشه جدید کلاهبرداران را قوی دانستند و با دقت و به طور نامحسوس حرکات آنها را تحت کنترل قرار دادند.
 
وی گفت: پس از چند روز کارآگاهان متوجه شدند جاعلان قصد فروش عتیقه‌جات تقلبی را دارند، با مشخص شدن این موضوع بلافاصله مشتری فریب خورده از سوی این افراد که قرار بود در ازای دریافت عتیقه‌جات، میلیون‌ها تومان پرداخت کند، شناسایی شد و بدون این که کلاهبرداران متوجه شوند نکات لازم به او آموزش داده شد تا احتمال متواری شدن متهمان کاهش یابد.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی تصریح کرد: در روز ملاقات برای انجام معامله، کلاهبرداران برای اطمینان از عدم حضور پلیس، محل قرار را به صورت تلفنی چند بار تغییر دادند، اما کارآگاهان پلیس در چند اکیپ مجزا به صورت نامحسوس کلاهبرداران و مشتری آنها را تعقیب کردند و در محل قرار حاضر شدند.
 
سرهنگ نامور گفت: سرانجام هنگامی که کلاهبرداران قصد رد و بدل کردن عتیقه‌جات را داشتند، با حضور کارآگاهان پلیس به طور ضربتی دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها