رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان

دست ایران در روز نخست خالی ماند

یاسین اکبرنتاج با شکست از حریف تاجیکستانی از گردونه رقابت‌های قهرمانی تکواندوی جهان حذف شد.
کد خبر: ۳۹۹۶۰۴

به گزارش ایسنا، در ادامه نخستین روز از بیستمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در گیونگ‌جو کره‌جنوبی، یاسین اکبرنتاج در وزن 58ـ کیلوگرم در دور سوم به مصاف تکواندوکاری از تاجیکستان رفت و با نتیجه 8 بر 5 مغلوب حریف خود شد و از ادامه حضور در این رقابت‌ها باز ماند.

نماینده ایران در حالی مقابل تکواندوی تاجیکستانی مغلوب شد که هنوز با رقیب اصلی خود که تکواندو کاری از اسپانیا بود، روبرو نشده بود.

او پیش از این ورزشکارانی از کانادا و سنگال را از پیش رو برداشته بود.

از نکات جالب توجه رقابت‌های روز نخست بیستمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، شکست تکواندو کار کره مقابل نماینده‌ای از روسیه بود که باعث شد میزبان از کسب نخستین مدال در وزن دوم باز ماند.

روز نخست رقابت‌های قهرمانی جهان تنها در وزن دوم و در بخش مردان برگزار می‌شود که با حذف یاسین اکبرنتاج ایران به کار خود پایان داد.

فراد (دوشنبه) در ادامه دومین روز رقابتها در وزن80 - کیلوگرم فرزاد عبداللهی در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با برنده غنا و موزامبیک مسابقه می‌دهد.

در وزن 67ـ کیلوگرم پریسا فرشیدی پس از استراحت در دور نخست با برنده دیدار جمهوری چک و روسیه پیکار می‌کند و در وزن 53 کیلوگرم نیز سمانه شش‌پری صاحب رنکینگ نخست جهان پس از استراحت دور اول باید با برنده مسابقه نمایندگان فیلیپین و لبنان مبارزه کند.

در این دوره از پیکارها 1040 تکواندوکار از 149 کشور به مدت شش روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها