هفته بیست و نهم لیگ برتر

نفت‌ همنامش را نقره داغ کرد

شاهین با میثاقیان و پیکان با ضیایی اولین بردشان را به دست آوردند، نفت آبادان در تهران جلوی تیم همنامش نقره داغ شد، استیل آذین در خانه شکست دیگری را متحمل شد و فولاد و پاس در خانه پیروز شدند.
کد خبر: ۳۹۳۹۶۰

به گزارش ایسنا، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه با انجام 6بازی همزمان آغاز شد.

در یکی از مهمترین بازی‌ها دو تیم قعر جدولی استیل آذین و شاهین در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند و در پایان این شاهین بود که میزبانش را با دو گل شکست داد تا نخستین پیروزی‌اش را با اکبر میثاقیان دشت کند. ایوان پتروویچ و عباس پورخسروانی در دقایق 20 و 45 گلهای شاهین را به ثمر رساندند.

نفت تهران با نتیجه‌ای عجیب و پرگل همتای آبادانی‌اش را شکست داد. شاگردان حسین فرکی که میزبان تیم غلام پیروانی بودند در پایان با حساب 5 بر یک از سد حریفشان گذشتند.

مارسیو خوزه نارسیسو (5)، حسین امانیان (24)، ژودیفلی فریرا(59)، بهمن طهماسبی(63) و سجاد فیض‌الهی (76) گلهای نفت تهران را به ثمر رساندند و تک گل صنعت نفت را روح الله عرب (79) وارد دروازه نفت تهران کرد.

فولاد در خانه دو بر یک سایپا را شکست داد تا به روند خوبش ادامه داده باشد. رضا معقولی(11) و کاوه رضایی (92) گلهای فولاد و تک گل سایپا را میلاد غریبی (80) به ثمر رساندند.

پیکان هم در اولین بازی با هدایت ضیایی در خانه با نتیجه سه بر دو مقابل صبا پیروز شد.

شهرداری تبریز در خانه خود با نتیجه دو بر یک بر ملوان غلبه کرد و پاس همدان نیز با یک گل از سد راه آهن گذشت. فرهاد خیرخواه در دقیقه 94 گل برتری پاس را به ثمر رساند.

سایر دیدارهای این هفته یکشنبه برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها