در پی نشست مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با مدیران رسانه ملی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برنامه‌های پخش شده توسط صدا و سیما در ایام نوروز مطالبات و خواست مردم را برآورده ساخت. غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران با اشاره به زحمات صدا و سیما برای ایجاد تنوع در برنامه‌ها اظهار کرد: برنامه‌های طنز پخش شده در ایام نوروز علاوه بر این‌که موجب شادی مردم شد از جنبه‌های آموزشی نیز برخوردار بود.
کد خبر: ۳۹۳۸۷۶

وی تصریح کرد: صدا و سیما در برنامه‌های ویژه نوروز کوشید تا لحظات مفرح و شادی را برای مردم ایجاد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی سریال‌های پخش شده در ایام نوروز از جمله سریال پایتخت و گویش‌ها و لهجه‌های به کار گرفته شده اذعان کرد: لهجه‌ها کاملا منطبق بر آنچه در واقعیت وجود دارد بوده و استقبال هموطنان شهرستانی در این گونه سریال‌ها کاملا موکد این مساله است.

ستار هدایت‌خواه، نماینده بویراحمد نیز به «جام‌جم» گفت: پس از سخنان مسوولان صداوسیما (آقایان دارابی و موسوی مقدم) نمایندگان مجلس نیز نظرات خود را درخصوص برنامه‌های نوروزی رسانه ملی بیان کردند و اکثر نمایندگان هم از عملکرد رسانه ملی تقدیر کرده و ارزیابی آنها از برنامه‌های نوروزی مثبت بود.سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سریال «پایتخت» گفت: نمایندگان مجلس این سریال را پرمحتوا دانسته و تاکید کردند که باید از مسوولان صداوسیما که در ایام نوروز، شبانه‌روزی تلاش کرده و سعی کرده‌اند تا برنامه‌های متنوعی را تقدیم ملت کنند، تقدیر و تشکر کرد.

سیدرضا اکرمی، نماینده تهران در مجلس هم گفت اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به برنامه‌های نوروزی صداوسیما نظر مثبتی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها