تصویربرداری فیلم تلویزیونی «نامه‌ای به ناشر محترم» به کارگردانی مسعود جدی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه در دربند ادامه دارد و تدوین همزمان تصاویر در حال انجام است.
کد خبر: ۳۸۶۲۵۵

به گزارش فارس، تاکنون حدود 25 درصد از تصویربرداری فیلم تلویزیونی «نامه‌ای به ناشر محترم» به کارگردانی مسعود جدی انجام شده است و تدوین همزمان تصاویر توسط رضا عاطفی در حال انجام است، تا هرچه سریع‌تر مراحل فنی فیلم سپری شده و برای پخش در ایام نوروز از شبکه چهار سیما آماده شود.

فیلم 18 بهمن ماه جلوی دوربین رفت و تصویربرداری همچنان در خانه شخصیت اصلی (استاد) در دربند ادامه دارد. ضبط تصاویر در این لوکیشن امروز به پایان می‌رسد و گروه از فردا در فرودگاه مهرآباد مستقر خواهند شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری طی 20 جلسه در تهران و در لوکیشن‌های مختلف از جمله خانه، انتشارات، فرودگاه، خیابان‌های تهران، دانشگاه، شرکت به طول خواهد انجامید.

در این فیلم مهدی هاشمی، آزیتا حاجیان، مهدی فقیه، سیاوش چراغی‌پور، شیما نیک‌پور نقش‌های اصلی را برعهده دارند، بازی مهدی فقیه روز گذشته به پایان رسید. به گروه بازیگران دو زن و مرد طی روزهای آتی اضافه خواهد شد

فیلم داستان استاد دانشگاهی (مهدی هاشمی) را روایت می‌کند که با وجود آنکه سالهاست از انتشار آثارش خودداری می‌کند اما با بروز اتفاقاتی تصمیم می‌گیرد تا یکی از کتاب‌هایش را به چاپ برساند اما پس از چاپ کتاب، طولی نمی‌کشد که او از این اقدام خود پشیمان می‌شود...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسند ه و کارگردان: مسعود جدی/ تهیه‌کننده: ناهید دل آگاه/ مدیرتصویربرداری: داود امیری/ صدابردار: مجید هاشمی‌پور/ تدوین: رضا عاطفی/ مدیرتولید: مسعود فیروزه/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سینا گنجوی/ طراح گریم و صحنه و لباس: نوید فرح‌مرزی/ دستیار دوم کارگردان: هومن ملکی/ منشی صحنه: سمیه شهرابی/ عکاس: رها لطفی/ جانشین تولید: یوسف پناهی

مسعود جدی پس از ساخت مجموعه «تک فریم‌های جاودان» و تعدادی فیلم کوتاه و مستند با ساخت «نامه‌ای به ناشر محترم» اولین ساخته بلند داستانی خود را تجربه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها