حق با شماست

کمک‌هزینه شهریه دانشگاه آزاد چه شد؟

صوری از شهریار: تعاونی مسکن شاهد شهریار به وعده‌های خود عمل نکرده و برخلاف قوانین فی‌مابین عمل می‌کنند. تاکنون چند مرتبه نیز در این موارد متذکر شده‌ایم، ولی کسی رسیدگی نمی‌کند. لطفا مسوولان ذی‌ربط به این امر رسیدگی کنند.
کد خبر: ۳۸۴۸۹۷

احمدی: از ساکنان خیابان اهری (پیک ارم) در شهرک شهرداری هستیم. مدتی است آلودگی صوتی مستمری در طول شبانه‌ روز که حاصل از کارخانه آردسازی اطراف محل سکونت ماست باعث سلب آسایش و آرامش اهالی شده است. از مسوولان شهری درخواست رسیدگی به این مشکل را داریم.

علی‌نژاد از دورود: دانشگاه آزاد قرار بود به خانواده‌هایی که بیش از یک دانشجو در دانشگاه دارند تخفیفی برای هزینه تحصیل قائل شود، ولی دانشگاه آمل متاسفانه اعلام می‌‌کند که تاریخ این قانون گذشته است. آیا اجرا نکردن یک قانون شامل گذشت زمان می‌شود؟

فتحی از ساری: متاسفانه به علت نداشتن خیابانی مناسب و جوی آب در کوی اصحاب ساری، روزهای بارانی رفت و آمد با مشکلات زیادی همراه است. لذا از مسوولان می‌خواهیم نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

شیردلی از رباط ‌کریم: با وجود تاکید مسوولان بانک مرکزی چرا بانک ... شعبه رباط کریم به محض واریز یارانه به حساب من، آن را به علت بدهی به بانک از حساب من کسر کرده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها