بقایی مطرح کرد:

معرفی آثار تاریخی گردشگری داخلی را رونق می‌بخشد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور معرفی و آشنا کردن جامعه نسبت به آثار تاریخی کشور در رسانه ها را موجب رونق و جان گرفتن گردشگری داخلی شد.
کد خبر: ۳۸۳۰۸۵

به گزارش مهر در شیراز، حمید بقایی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران سرزمین ادیان توحیدی در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: سالانه میلیاردها تومان خرج آگهی های شرکتهای مسافربری در رسانه ها می شود که برای جذب مردم به سفرهای خارج از کشور تبلیغات می کنند این در حالیست که بسیاری از مردم هنوز بخشهای مختلفی از کشور خود را به طور کامل مورد بازدید قرار نداده اند.

وی تصریح کرد: در عین حال اگر فقط در روزنامه ها یک صفحه به آشنایی با آثار تاریخی ایران اختصاص یابد در این صورت سالانه شاهد جذب تعداد زیادی گردشگر خواهیم بود و گردشگری داخلی نیز جان می گیرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در پاسخ به سئوالی در خصوص این طرح که هر شرکت مسافربری به ازای هر سه نفر گردشگر که از کشور خارج می کند یه نفر گردشگر وارد ایران کند نیز بیان کرد: این بحث در اول سال جاری مطرح شد و در پایان سال مورد بررسی و تحقیق قرار می گیرد.

بقایی در ادامه سخنان خود با اشاره به برپایی این نمایشگاه نیز بیان کرد: این نمایشگاه دارای ویژگیهایی است که اولین ویژگی همزیسیتی ادیان مختلف در ایران است و اینکه تمامی ادیان به طور آزادانه مراسم دینی خود را انجام می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها