سیزدهمین جشنواره دوسالانه کتاب دفاع مقدس

بهترین ترجمه کتاب‌های دفاع مقدس معرفی می‌شود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نظر دارد بهترین ترجمه فارسی را از میان کتاب‌هایی که با محوریت دفاع مقدس و به زبان‌های دیگر منتشر شده است، معرفی و تقدیر کند.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره دوسالانه کتاب دفاع مقدس ، این آثار از میان کتاب ‌هایی با موضوع دفاع مقدس که در سال‌های 1387 و 1388 منتشر شده‌اند ، انتخاب و داوری می‌شود.

در بخش «ترجمه» از این جشنواره موسی بیدج سرگروه داوری است و زهرا خسروی و رضا خوشامدی داوران این بخش هستند. در این بخش از سیزدهمین جشنواره دوسالانه کتاب دفاع مقدس هشت عنوان کتاب داوری شده است.

در بخش ترجمه از دوازدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس ، از کتاب «الجسر» ترجمه‌ زهرا یزدی‌نژاد تقدیر شد. در آن سال هیات داوران هیچ کتابی را شایسته دریافت عناوین اول تا سوم معرفی نکردند.

در این دوره 865 عنوان کتاب به دبیرخانه جایزه ارسال شده است که با میانگین 432 عنوان کتاب برای هر سال نسبت به دوره پیشین ، از لحاظ کمی افزایش داشته‌ایم.

سیزدهمین دوره جایزه دوسالانه کتاب دفاع مقدس، هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های هجدهمین دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها