مهرداد ضیایی،بازیگر نقش ارزق شامی گفت:اطلاعات کامل داوود میرباقری، کارگردان سریال مختارنامه از تاریخ زندگی این شخصیت تاریخی و مذهبی این اثر را ماندگار خواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۹۹۱۰

بازیگر نقش ارزق شامی در سریال مختارنامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:در این سریال نقش ارزق شامی که از خوارج زمان امام حسن (ع) بوده و دارای شخصیت منفی است را بازی می کنم که بعد از دوران حکومتی حضرت علی (ع) در دوره امام حسن (ع) نیز دشمنی اش را ادامه می دهد.

ضیایی، در باره همکاری اش با داوود میرباقری‌ کارگردان سریال مختارنامه ادامه داد:‌ همکاری با داوود میرباقری بسیار لذت بخش و عوامل بسیار حرفه ای بودند و اطلاعات وی در زمینه تاریخی باعث ماندگاری هرچه بیشتر این اثر در اذهان عمومی می شود.

این بازیگر اظهارداشت:تولید سریال مختارنامه هشت سال طول کشید و تجربه و تبحر داوود میرباقری بر موضوع این سریال به اجرای بهتر بازیگران کمک بسیاری کرد.

وی گفت:از خصوصیات مثبت داوود میرباقری توضیح درست در باره شخصیت ها و تعریف آن نقش برای بازیگر است و این امر باعث احساس رضایت بازیگران از نقششان می شود.

بازیگر نقش ارزق شامی افزود:داوود میرباقری با وسواس زیاد کار را دنبال کرده و نسبت به نتایج آثارش حساسیت ویژه ای دارد به همین علت مخاطبان عام و خاص از آثار وی لذت می برند.

این بازیگر سریال مختارنامه ادامه داد:از نکات مثبت سریال مختارنامه ‌استفاده از زبان محاوره ای درست است که توانایی برقراری ارتباط با مخاطبان را دارد.

ضیایی خاطرنشان کرد:شخصیت ها در سریال مختارنامه دارای جذابیت هستند و این امر باعث افزایش مخاطبان این سریال می شوند.

در این مجموعه، فریبرز عرب نیا، رضا رویگری، رضا کیانیان، عنایت شفیعی، فرهاد اصلانی، ژاله علو، فریبا کوثری، اکبر زنجانپور، نسرین مقانلو، پرویز پورحسینی، مهدی فخیم زاده و میشکا آسایش، سیامک اطلسی، داوود رشیدی، ولی اله شیراندامی، محمد صادقی، محمد فیلی، شهره لرستانی، فرح نعمتی، کاظم هژیرآزاد، ولی اله مؤمنی، کریم اکبری مبارکه، امین زندگانی، ابراهیم آبادی، انوشیروان ارجمند، محمد اردلان، حبیب دهقان نسبت، جعفر دهقان به ایفای نقش می پردازند.

همچنین، نویسنده و کارگردان داوود میرباقری، تهیه کننده محمود فلاح، نویسندگان اولیه، حسن میرباقری، محمد بیرانوند، مدیر فیلمبرداری، عظیم جوان روح تدوینگر، مهدی حسینی وند، چهره پردازی عبداله اسکندری، مسعود ولدبیگی و محقق تاریخ اسلام، حجت الاسلام رسول جعفریان از دیگر عوامل ساخت این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها