حضور بیست شرکت فرانسوی در نشست تلویزیونی آسیا

جام جم آنلاین :نشست تلویزیونی آسیا 2003 , که از سوم تا پنجم دسامبر در سنگاپور جریان دارد شاهد حضور گسترده شرکت های رسانه ای ای فرانسوی بوده است.
کد خبر: ۳۲۸۳۲
به گزارش مجله اینترنتی ورایتی فرانسه با فرستادن بیست شرکت رسانه ای به این نشست از چشمگیر ترین حضور برخوردار بوده است.
با این حضور چشمگیر ، نوزده درصد از شرکت کنندگان در این نشست را فرانسوی ها تشکیل داده اند.
کشورهای انگلیس و آمریکا هر کدام با ارسال 14 شرکت رسانه ای به این نشست از مقام دوم برخوردارند و پس از آنها کشور برگزار کننده این نشست سنگاپور است که 13 شرکت داخلی خود را به این نشست فرستاده است.
کشورهای کانادا ، نیوزیلند و هند نیز به ترتیب با فرستادن 9 ، 7 و 5 شرکت در مکان های بعدی قرار دارند.
حضور در این نشست تلویزیونی برای این شرکت ها از این جهت اهمیت دارد که می توانند محصولات خود را به شرکت های تلویزیونی اسیا معرفی و به فروش برسانند.
در سال 2002 بالغ بر 7/8 درصد از محصولات خریداری شده در آسیا به شرکت های تلویزیونی فرانسوی تعلق داشته است که این شرکت ها امیدوارند این میزان را در سال 2003 به دو برابر افزایش دهند.
این معامله در سال 2002 ، 3/9 میلیون یوروبرای فرانسوی ها سود دهی داشته است.
پس از فرانسه آمریکایی ها ، انگلیسی ها و هندی ها بیشترین میزان فروش محصولات تلویزیونی در آسیا را داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها