پخش مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» به کارگردانی مسعود آب پرور از روز دوشنبه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۴۲۰

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه» در 13 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته شده و از روز دوشنبه 23 فروردین ماه ساعت 20:15 به روی آنتن خواهد رفت.

بنا بر این گزارش ، تهیه کننده این سریال سید عباس فاطمی نویسی است و آتیلا پسیانی ، رضا رویگری ، حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، رضا آشتیانی ، کمند امیر سلیمانی ، افشین کتانچی ، روح الله کمانی ، سپیده گلچین ، سودابه بیضایی ، بهزاد خداویسی ، رضا توکلی ، محمد حاتمی ، صدرالدین حجازی ، محمدجواد طاهری ، داریوش اسدزاده ، کیانوش گرامی ، سپند امیرسلیمانی ، ارسلان قاسمی ، علیرضا حق شناس ، سیامک قاسمی ، بهرنگ علوی و... در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان «هوش سیاه» آمده است: سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس ، همراه با دستیاران خود حسام شریفی ، امید شهابی و نگار عزیزی در طول مجموعه با پرونده پیچیده یک خرابکار در حوزه رایانه و الکترونیک «کامران پوریایی» درگیر شده و به موازات آن پرونده‌های دیگری را هم رسیدگی می‌کند...

در هر قسمت این مجموعه پلیس ضمن پیگیری مستمر پرونده کامران بوریایی بعضا پرونده جدیدی را مفتوح و رسیدگی می‌کند و این پرونده‌ها در همان قسمت به سرانجام رسیده و بسته می‌شود.

موضوعاتی که در قسمت‌های گوناگون به آن اشاره می‌شود عبارتند از بلوتوث، سرقت نرم افزار ، تلاش برای هک بانک و بیمه، شرکت‌های هرمی ، دوستی‌های مخرب و بنیانکن اینترنتی ، مزاحمت از طریق اینترنت و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها