گلی که مشکوک به آفساید بود

شکست فیورنتینا مقابل بایرن مونیخ

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با پیروزی تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و پورتو پرتغال پیگیری شد.
کد خبر: ۳۱۲۵۷۴

به گزارش مهر ، در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره نا شهر مونیخ به مصاف فیورنتینا رفت و در حالیکه از حمایت بیش از 64 هزار تماشاگر خودی بهره می برد، میهمانش را با شکست 2 بر یک بدرقه کرد.

بایرن مونیخ که در مرحله مقدماتی یوونتوس، دیگر تیم ایتالیایی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را حذف کرده بود، در این بازی برای شکست تیم یازدهم جدول رده بندی سری آ باشگاه‌‎های ایتالیا به زحمت افتاد و در نهایت با گلی که مشکوک به آفساید بود به برتری 2 بریک رسید.

در این بازی پر برخورد که طی آن داور به 6 بازیکن دو تیم کارت زرد و قرمز نشان داد، برای بایرن ، آرین روین (3+45) و میروسلاو کلوزه (89) گلزنی کردند و تک گل فیورنتینا را نیز پر کلودروپ در دقیقه 50 به ثمر رساند.

بایرن در حالی این پیروزی را جشن گرفت که تیم فیورنتینا از دقیقه 73 به دنبال اخراج ماسیمو گابی 10 نفره به بازی ادامه می داد.

چهره جنجالی این بازی کمک داور دوم «تام هنینگ اوربو» نروژی بود. او که در دقیقه 73 زمینه ساز اخراج مدافع فیورنتینا شده بود با اشتباه خود در پذیرش گل آفساید میروسلاو کلوزه نقشی تاثیرگذار در برتری بایرن داشت.

تام هنینگ اوربو همان داوری است که فصل گذشته در دیدار تیم‌های چلسی و بارسلونا در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با قضاوت پراشتباه خود زمینه پیروزی آبی و اناری پوشان اسپانیا را فراهم آورد.

در دیگر دیدار شب گذشته مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا تیم پورتو پرتغال در ورزشگاه "دراگائو" شهر پورتو مقابل آرسنال به پیروزی 2 بریک دست یافت. در این بازی برای تیم پورتو سیلوستر مانوئل ورلا (11) و فالکائو گارسیا (51) گلزنی کردند و تک گل آرسنال را نیز سول کمپل در دقیقه 18 وارد دروازه تیم میزبان کرد.

آرسنال در حالی مقابل پورتو تن به شکست داد که بازیکنان تاثیرگذاری چون آندری آرشاوین، ویلیام گالاس و مانوئل آلمونیا را در ترکیب خود نداشت.

دیدارهای برگشت این تیم‌ها روز سه شنبه 18 اسفندماه برگزار خواهد شد و طی آن فیورنتینا در ورزشگاه آرتیمو فرانکی میزبان بایرن مونیخ خواهد بود و آرسنال نیز در ورزشگاه امارات از پورتو پذیرایی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها