مسابقه‌ای برای خودتان

مشخصات یکی از کارگردان‌های انیمیشن در 3 مرحله می‌آید. هر مرحله امتیاز مخصوصی دارد. هرچه زودتر نام این هنرمند را پیدا کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. حالا دانش خود را بسنجید و ببینید چقدر امتیاز می‌گیرید.
کد خبر: ۳۱۱۳۲۰

مرحله 30 امتیازی

در نخستین روز از فروردین ماه سال 51، در شهر بوشهر به دنیا آمد. کودکی و نوجوانی‌اش در کوچه‌ها و محله‌های همان شهر گذشت تا این که در سال 75، با ساخت انیمیشن‌ 5/1 دقیقه‌ای اکوسیستم ناقص که به شیوه 8 میلیمتری در انجمن سینمای جوانان بوشهر ساخته شده بود، وارد دنیای انیمیشن گردید.

مرحله 20 امتیازی

علاقه به فیلم‌های کارتونی در دوران کودکی باعث شد که بدون تحصیلات و آموزش‌های دانشگاهی به ساخت انیمیشن بپردازد. در سال 78 بود که به طور جدی و حرفه‌ای، ساخت انیمیشن برای کودکان و بزرگسالان را شروع کرد. او و دوستانش بر آن شدند تا بزرگسالان را نیز تشویق به دیدن انیمیشن نمایند، از این رو اقدام به تولید تعدادی انیمیشن نمودند که به نحوی بزرگسالان نیز بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و از تماشای آن لذت ببرند. راز گل، انیمیشنی بود که او در سال 1378 نویسندگی و انیماتوری آن را برعهده داشت.

مرحله 10 امتیازی

او فرشته آبی را در سال 1380 نویسندگی و کارگردانی کرد. در سال 1381 هم انیمیشن سپید و سیاه را کارگردانی کرد که به بخش مسابقه جشنواره‌های رشد و سونی راه یافت. او تاکنون در جشنواره‌های مراکز صداوسیما جشنواره فیلم جشنواره سینمای جوان و... دیپلم افتخار و جوایزی را کسب کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها