به خاطر برنامه‌های دهه فجر صورت گرفت:

حمایت 260 نماینده از صداو سیما

260 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای حمایت خود را از برنامه‌های صدا و سیما در دهه فجر به ویژه برنامه شاخص اعلام کردند.
کد خبر: ۳۱۱۲۹۳

به گزارش جام جم آنلاین در این نامه که متن کامل آن در صحن علنی مجلس قرائت شد،با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه انتقال سالم مکتب سیاسی امام (ره) به نسل های آینده است تاکید شده است:انقلاب اسلامی ایران بزرگترین تحولی بود که به رهبری امام خمینی (ره) ایران را از یک کشور وابسته به یک قدرت بی‌بدیل و مستقل تبدیل کرد.

نویسندگان این نامه با اشاره به توطئه‌های قدرت‌ها،عناصر ضدانقلاب داخلی و نفوذی های وابسته به بیگانگان غرب و شرق،می افزایند:رهبری های مدبرانه و بی‌نظر امام خمینی،انقلاب اسلامی را با سر افرازی تمام و با حمایت مردم و الطاف خداوندی از همه پیچ و خم ها و فراز و نشیب ها به سلامت عبور داد.

260 نماینده مجلس با تأکید بر اینکه امروز نیز بیش از هر زمان جامعه انقلابی ما به رهنمودهای امام خمینی (ره) و تعیین ملاک حق و باطل نیازمند است،تاکید کرده‌اند:ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌های مناسب و پر جاذبه بار دیگر اندیشه و افکار نورانی امام خمینی (ره) را به عنوان شاخص حق در معرض دید ملت ایران به خصوص نسل های جدید قرار داده و به تبیین رهبری‌ های خرمندانه،فرزانه و قاطعانه امام راحل (ره) پرداخته است،صمیمانه تشکر می‌کنیم.

در پایان این نامه تصریح شده است:مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی باید به راه خویش مطمئن باشند که امام خمینی(ره) نه در حصار زمان و مکان خاصی و نه در انحصار حزب و گروه خاصی قرار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها