چهره‌ها و حادثه‌ها

آب تمام خانه را گرفته بود

فاطمه (ملیحه) بحرینی، نقاش و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، متولد سال 1337 است. او بازیگری را از سال 1373 با یک نمایش تئاتر و همزمان با بازی در سریال تلویزیونی «محاکمه» به کارگردانی حسن هدایت (که جزو 30 سریال برتر بعد از انقلاب است) آغاز کرده است. بحرینی در فیلم سینمایی آژانس شیشه‌ای نیز حضور داشته است. «بلند گریه کن»، «هفت ترانه»، «عکاس خانه» و «چهل سرباز» از کارهای دیگر اوست. او تاکنون 40 نمایشگاه نقاشی از آثار خود برپا کرده است.
کد خبر: ۲۹۸۱۳۸

جالب ترین حادثه زندگی بحرینی، باز می‌گردد به زمانی که مادر 95 ساله‌اش را در آپارتمان 60‌متری‌اش نگهداری می‌کرد. مادرش به آبتنی علاقه زیادی داشت. یک روز خانم بحرینی از سر‌کار به منزل آمد و دید که آب همه سطح خانه را گرفته و مادرش خوشحال است. او ماجرا را اینگونه شرح می‌دهد: «دیدم که آب تا ارتفاع نیم متر سطح خانه را گرفته و تمام وسایل در آب غوطه می‌خورد. مادرم خوشحال بود و می‌گفت: خزینه درست کردی؟ دستت درد نکنه و من هراسان به این در و آن در می‌زدم که ببینم لوله کجا ترکیده و آب از کجا می‌آید.»

تلخ ترین حادثه زندگی این بازیگر، به حر‌فه‌اش باز می‌گردد. زمانی که مشکلات زندگی شخصی‌اش با کارش گره خورده بود و کاری از دستش بر نمی‌آمد: «3 سال پیش مشغول فیلم‌برداری تله‌فیلم «بلند گریه کن» بودیم و 60‌دقیقه از کار هم فیلمبرداری شده بود. مادر و شوهرم هر دو مریض بودند و شوهرم ناگهان سکته کرد و لازم بود که عمل کند. در آن زمان من هم به پول و هم به وقت احتیاج داشتم. من و دخترهایم به نوبت از مادر و شوهرم مراقبت می‌کردیم و من تقریبا خواب نداشتم. نگذاشتم هیچ کس از مشکلاتم با خبر شود و طبق قراردادی که بسته بودم فیلم را تمام کردم.»

تلخی حادثه به اینجا ختم نمی‌شود. از این تله‌فیلم، هیچ پولی نصیب بحرینی نمی‌شود و او که در آن زمان به این پول احتیاج داشته، مجبور می‌شود چند تابلوی نقاشی‌اش را که خیلی دوست داشته بفروشد. مجموع این ماجراها، آن دوره را به سخت‌ترین و تلخ ترین دوران زندگی بحرینی تبدیل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها