پل روشندلان که قرار بود در ابتدا تنها تقاطع روشندلان را قطع کرده و ظرف مدت شش ماه به پایان برسد، پس از افزایش میزان پروژه به طول 900 متر و عرض16 متر امروز و با حضور شهردار تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۶۱۲۴

به گزارش ایسنا، حذف تقاطع‌های هم‌سطح خیابان انقلاب با شریعتی، بهار و روشندلان، روان‌سازی ترافیک خیابان انقلاب و روان‌سازی گردش‌های فرعی و ترافیک منطقه از جمله اهداف این پروژه بوده است. همچنین قرار گرفتن ایستگاه BRT روی پل روشندلان از جمله موارد جدید و قابل توجه این پروژه است.

این پل با هزینه بیش از 250 میلیارد تومان برای هزینه‌های اجرایی و معارضان تاسیساتی احداث شده است.

احمد دنیا مالی معاون فنی و عمران شهردار تهران در مراسم افتتاح این پل با اشاره به بازدیدهای مکرر شهردار تهران به خصوص در مراحل پایانی احداث، گفت: بارها شهردار تهران از رو و زیر پل با موتور و یا با خودروی شخصی خود بازدید کرد و نسبت به سرعت در اجرای این پروژه تاکید داشت.

او به تغییر برنامه کاری در این پروژه اشاره کرد و گفت: در ابتدا قرار بود این پروژه تنها از تقاطع روشندلان عبور کند، اما با نظر شورای شهر تهران و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته تصمیم گرفته شد، با اندکی افزایش زمان و هزینه در پروژه دو تقاطع دیگر شریعتی و بهار را نیز با احداث این پل حذف کنیم.

دنیامالی با اشاره به پیمانکار شرکت آذران که علاوه بر پل روشندلان در پروژه احداث پل جوادیه نیز فعالیت می‌کند، تاکید کرد: پل جوادیه تاکنون برای مردم پلی است که در این منطقه مشکلات زیادی را ایجاد کرده است، چرا که علاوه بر مشکلات این پل، محدودیت‌های ترافیکی تونل توحید نیز بر این محدوده از جوادیه تاثیر گذاشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که پله‌های برقی ایستگاه BRT روی پل روشندلان نیز هرچه سریع‌تر نصب شود تا مردم با راحتی بیشتری از روی این پل عبور کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها