بایرن مونیخ - یوونتوس؛ بازی بزرگ امشب

گروه ورزش: جدال 2 قدرت سنتی فوتبال اروپا، پربیننده‌ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود؛ بایرن مونیخ یوونتوس در ورزشگاه زیبای آلیانس آره‌نا. آخرین باری که بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه شکست خورد به 5 سال قبل و بازی مقابل یوونتوس بازمی‌گردد. این همان موضوعی است که می‌تواند بر جذابیت‌های جدال امشب بیفزاید، مخصوصا در شرایطی که یووه به دلیل تساوی خانگی روز اول مقابل بوردوی فرانسه، چندان آسوده‌خاطر نیست و اگر قرار باشد امتیازات این بازی را هم از دست بدهد، شرایط دشوارتری را تجربه خواهد کرد. در این میان دغدغه‌های بایرن‌ مونیخ هم کم نیست. آنها در 5 بازی اخیر خود مقابل یوونتوس، 4 بار مغلوب سیاه و سفید‌های شهر تورین شده‌اند و تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده‌اند.
کد خبر: ۲۸۴۲۶۶

جیان لوئیجی بوفون که قطعا یکی از چهره‌های مورد توجه بازی امشب خواهد بود، درباره دیدار با بایرن می‌گوید: «هیچ ترس یا استرسی نداریم، چراکه می‌دانیم مقابل یکی از قویترین تیم‌های اروپا قرار خواهیم گرفت. روی کاغذ باواری‌ها اصلی‌ترین حریف ما در این گروه هستند، از این‌رو فکر می‌کنم یک بازی فوق‌العاده را در پیش داشته باشیم.»یوونتوس در این بازی، الساندرو دل‌ پیه‌رو که مدتی به علت مصدومیت از میادین دور بود را به خدمت خواهد داشت. بایرنی‌ها هم که روز دوشنبه فرانک ریبری و آرین روبن را به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات خود نداشتند، در بازی امشب می‌توانند از وجود این دو بازیکن در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند.

از دیگر بازی‌های مهم امشب می‌توان به تقابل رئال مادرید و مارسی در سانتیاگو برنابئو اشاره کرد. برنامه کامل بازی‌های پایانی روز دوم لیگ قهرمانان اروپا را با هم مرور می‌کنیم.

گروه A: بایرن مونیخ آلمان یوونتوس ایتالیا، بوردو فرانسه مکابی رژیم صهیونیستی

گروه B: زسکا مسکو روسیه ‌ بشیکتاش ترکیه، منچستریونایتد انگلستان - وولفسبورگ آلمان

گروه C: میلان ایتالیا زوریخ سوئیس، رئال مادرید اسپانیا مارسی فرانسه

گروه D: آپوئل قبرس چلسی انگلستان، پورتو پرتغال آتلتیکومادرید اسپانیا

(بازی زسکا بشیکتاش در ساعت 20 و سایر بازی‌ها در ساعت 15/22 به وقت تهران برگزار می‌شود.)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها