فدراسیون جهانی والیبال:

ایران به مصاف صربستان می‌رود

سایت فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) در آستانه مسابقه فینال والیبال قهرمانی نوجوانان جهان نوشت: ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یکشنبه در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف صربستان می‌رود.
کد خبر: ۲۷۸۲۷۱

به گزارش این سایت ، دو تیم درحالی رو در روی هم قرار می‌گیرند که در مرحله نیمه نهایی با پیروزی در ست‌های متوالی ، مقتدرانه حریفان را از پیش روی خود برداشته‌اند. ایران در نیمه نهایی آرژانتین را سه بر صفر شکست داد و صربستان با همین نتیجه مقابل روسیه به برتری رسید.

بر همین اساس ، آرژانتین و روسیه نیز برای کسب مدال برنز با هم روبرو خواهند شد.«میلان دیوریچیچ» سرمربی تیم صربستان در این باره گفت: امیدوارم بتوانیم مثل بازی با روسیه، مقابل ایران نیز خوب بازی کنیم. همچنین امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی خود که کسب مدال طلا است، برسیم.

«یوتسا ست‌کوویچ» سرمربی صرب تیم ایران هم بعد از بازی با آرژانتین اظهار داشت: به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم. بازی بسیار هیجان انگیزی برای ما بود. یک نیمه نهایی واقعی در سطح عالی.

در این مسابقه «امیر غفور» با 20 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین بود در حالیکه «مجتبی میرزاجانپور» و «سامان فائزی» به ترتیب 13 و هشت امتیاز برای تیم ایران کسب کردند.

«سباستین سوله» و «ایوان کاستلانی» نیز با 13 و 12 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان آرژانتین شناخته شدند.

بنا بر این گزارش ، امروز تیم های اسپانیا و تونس در دیدار رده بندی برای کسب عنوان پنجمی به مصاف هم می‌روند در حالیکه مسابقه عنوان هفتمی بین دو تیم ایتالیا و هند انجام خواهد شد.

دیدارهای رده بندی عناوین نهم تا شانزدهم نیز شنبه برگزار شد.

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها