مهر: فیلمبرداری فیلم سینمایی «چراغ قرمز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری 20 مردادماه در تهران شروع می‌شود.غفاری گفت: تعدادی از بازیگران انتخاب شده‌اند و تا دوشنبه آینده فهرست بازیگران این فیلم کامل می‌شود. 20 مردادماه فیلمبرداری در تهران شروع می‌شود و سعی می‌کنیم فیلم برای نمایش در جشنواره بیست و هشتم آماده شود.الناز شاکر‌دوست، پوریا پورسرخ، مجید یاسر، رضا شفیعی‌جم و مینا جعفرزاده در این فیلم مقابل دوربین می‌روند.
کد خبر: ۲۷۱۷۳۱

مردان زمین نزدیک خط پایان

جام جم: حدود 70 درصد تصویربرداری «مردان زمین» به اتمام رسید. تصویربرداری این فیلم تلویزیونی که مهدی صباغ‌زاده آن را کارگردانی می‌کند، از بیست و ششم تیرماه در شمال کشور آغاز شده و گروه تولیدی آن در حال ضبط یک سوم باقیمانده هستند. مردان زمین براساس فیلمنامه‌ای از شیوا کاظمی داستان 3 خواهر و یک برادر است که با کار و تلاش در شالیزاری که به آنها ارث رسیده، محصول‌شان را چندبرابر می‌کنند.

«از یاد رفته» با محمدرضا فروتن

فارس: علی لدنی گفت: مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و بازی محمدرضا فروتن ساخته می‌شود.تهیه کنند ه این مجموعه افزود: این مجموعه تلویزیونی در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه یک سیما ساخته می‌شود و از داستانی اجتماعی برخوردار است.«از یاد رفته» قصه دختر و جوان ساده روستایی است که با یکدیگر ازدواج می‌کنند. پسر پس از تلاش‌های بسیار به پزشکی خبره تبدیل می‌شود و پس از این موفقیت‌ها دیگر همسرش را مانند قبل دوست ندارد.

تولید 60 فیلم در صداوسیمای مراکز استان‌ها

جام‌جم: بیش از 60 فیلم تلویزیونی امسال در حوزه معاونت امور استان‌های رسانه ملی در حال ساخت و تولید است.به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی در حاشیه مراسم ساخت تله‌فیلم سقوط در رشت گفت: سالانه بین 60 تا 80 فیلم تلویزیونی در صداوسیمای مراکز استان‌ها تولید و در شبکه‌های سراسری و بین‌‌المللی پخش می‌شود.حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان موسوی‌مقدم معیار و استاندارد کیفی اثرات مراکز استان‌ها را در زمینه تولید فیلم‌های تلویزیونی با شبکه‌های سراسری برابر دانست.حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم همچنین از تجهیز صداوسیمای مرکز گیلان به سامانه آپ لینک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های (upling) لینگ این شبکه را از طریق ماهواره دریافت کنند.

«حیران» در جشنواره تورنتو

مهر: فیلم سینمایی «حیران» ساخته شالیزه عارف‌پور به نمایندگی از سینمای ایران در بخش سینمای جهان معاصر سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درمی‌آید. اسکرین دیلی اعلام کرد «حیران» نخستین تجربه کارگردانی عارف‌پور است که نخستین بار در دنیا در بخش جنبی سینمای جهان معاصر جشنواره غیررقابتی تورنتو در کنار فیلم‌هایی از بنگلادش، استرالیا، آمریکا، اسپانیا، کلمبیا، تایلند و... روی پرده می‌رود.سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روز دهم سپتامبر با نمایش فیلم سینمایی خلقت به کارگردانی جان‌آمیل بریتانیایی درباره زندگی چارلز داروین آغاز می‌شود و 19 سپتامبر با اکران ویکتوریای جوان به کارگردانی ژان‌مارک والی درباره زندگی ملکه بریتانیا با بازی امیلی بلانت پایان می‌یابد. بازیگر مرد هر دو فیلم پل بتانی است.

7 روز با نمایش‌های رادیو

جام جم: برج آسمان، سپیده‌دم، کافه و غلتشن دیوان نمایش‌های رادیویی هستند که این هفته از شبکه‌های مختلف رادیو خواهید شنید. نمایش برج آسمان به کارگردانی صدرالدین شجره آماده شده و این هفته از شنبه تا جمعه از برنامه «از رمان تا نمایش» ساعت 30/21 از شبکه فرهنگ پخش می‌شود. نمایش سپیده‌دم را نیز شنبه تا چهارشنبه ساعت 30/23 از رادیو ایران خواهید شنید. کارگردانی این اثر نیز بر عهده صدرالدین شجره است. کافه نیز ساعت 23 شنبه تا پنجشنبه از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد که کارگردان آن ایوب آقاخانی است. نمایش غلتشن دیوان که به کارگردانی ژاله علو آماده شده نیز ساعت 30/23 از شنبه تا سه‌شنبه در برنامه‌ نمایش جوان پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها