حادثه در جهان

حکم اعدام برای قاتل زنان چشم‌بادامی

ایسکانیوز: دادگاه جنایی «سئول» کره جنوبی، یک مرد عصیانگر را به جرم کشتار زنجیره‌ای زنان و دختران به اعدام محکوم کرد. «کانگ هو سون» 38 ساله، ژانویه 2009 به اتهام کشتن یک دختر دانشجو در «سئول» دستگیر شد.
کد خبر: ۲۴۸۰۷۰

وی در بازجویی‌ها از کشتار زنجیره‌ای 7 زن و دختر دیگر بین سال‌های 2006 تا 2008 میلادی پرده برداشت و افزود: 4 سال پیش هم زنم و مادرش را خفه کردم.به دنبال اعتراف‌های جانی چشم‌بادامی، حکم اشد مجازات (اعدام) وی صادر و امروز ابلاغ شد. گزارش ایسکانیوز می‌افزاید،این نخستین حکم اعدام دهه اخیر در کره جنوبی است.

3 نفر بر اثر حمله فیل‌ها در بنگلادش جان باختند

واحد مرکزی خبر: رسانه‌های بنگلادش از کشته شدن 3 نفر از جمله 2 کودک به علت حمله فیل‌های وحشی در جنوب شرقی این کشور خبر دادند.

گزارش‌های خبری حاکی است این 3 نفر روز سه‌شنبه در تپه‌های نزدیک مرز میانمار و بنگلادش در فاصله 374 کیلومتری جنوب شرقی داکا مشغول جمع‌آوری هیزم بودند که ناگهان با گله‌ای از فیل‌های وحشی مواجه شدند.

2 نفر از قربانیان به علت لگدمال شدن در دم جان سپردند و قربانی سوم نیز بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

خبرگزاری آلمان از داکا گزارش داد، آمارها نشان می‌دهد، سالانه بطور میانگین 40 نفر در بنگلادش بر اثر لگدمال شدن در حمله فیل‌ها جان خود را از دست می‌دهند. 

پزشک آلمانی کودک‌آزار حرفه‌ای از آب درآمد

پایگاه پلیس: یک پزشک آلمانی به اتهام ده‌ها فقره کودک‌آزاری محاکمه شد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، پزشک 49 ساله اهل «بایرن» آلمان با سوء‌استفاده از موقعیت شغلی خود، ده‌ها کودک و نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود تا سرانجام سال گذشته با اعتراف یکی از قربانیان این مرد و شکایت والدین وی به پلیس شناسایی و دستگیر شد.

بنابر اظهارات پلیس؛ این مرد در برخی موارد از آزار و اذیت‌های کودکان، فیلمبرداری کرده بود که فیلم‌ها و مدارک به‌دست آمده تاکنون دست کم 13 مورد کودک‌آزاری را ثابت کرده است و در تمامی موارد، قربانیان دختران 10 تا 12 ساله بوده‌اند.

پلیس افزود: این مرد به مدت 17 سال در یک کلینیک پزشکی مشغول به کار بود و 1300 بار نیز به عنوان دستیار در بیمارستان‌های مختلف آلمان فعالیت کرده است.

گفتنی است؛ دادگاه این مرد تا زمان تکمیل پرونده او ادامه داشته و احتمال می‌رود به 2 تا 15 سال زندان محکوم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها