قطع درختان ثبت ملی شده در مجموعه کاخ سعدآباد در هفته گذشته حسابی حرص طرفداران محیط زیست را درآورده بود. هرچند بعد از مدتی این اتفاق از سوی مسوول کاخ موزه سعدآباد تکذیب شد. ولی ناظر فنی کاخ موزه سعدآباد در این باره به خبرگزاری میراث گفته: «شاید قطع این درختان به شرایط سازه‌ای کاخ سبز برمی‌گردد. زمانی مجبور شدیم به دلیل ترک دیوارهای کاخ سبز، درختانی که باعث وارد شدن فشار بیشتر به آنها می‌شدند را قطع کنیم.»
کد خبر: ۲۲۹۶۴۶

 ابتکار پشت ابتکار از مسوولانی که نام‌شان معصومه ابتکار نیست! ولی کارهایشان سرشار از خلاقیت و ابتکار است! (خداوند این علامت تعجب را از ما نگیرد.) شما برای دریافت یک عدد لامپ کم مصرف فقط کافی است اراده کنید. (همان نیت خودمان) بعدش دست به کار شوید و یک عدد پیامک به شماره 100001218 بفرستید و بعد به طرز معجزه آسایی شما صاحب لامپ کم مصرف شده‌اید. گاهی آدم فکر می‌کند از چه تکنولوژی پیچیده‌ای استفاده کرده‌اند!

 پزشکان دریافته‌اند که تجویز موسیقی می‌تواند سلامتی قلب را بهبود بخشد و کلسترول خون را پایین بیاورد. تحقیقات آنها نشان می‌دهد که اگر بیماری به مدت 30 دقیقه در روز به موسیقی مورد علاقه‌اش گوش دهد، تاثیر آن بیشتر از آرامش روانی خواهد بود، تاثیر فیزیکی این عمل، انبساط و پاکسازی رگ‌های خونی است.

 به نوشته مهر و بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی سازمان بهشت زهرا فقط در یک هفته 549 نفر در تهران بر اثر بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی جان خود را از دست داده‌اند و البته این موضوع را با آلودگی هوای تهران در این چند هفته گذشته قاطی نکنید چون آلودگی هوای تهران ربطی به این مرگ و میرها ندارد! و احتمالا توطئه خارجی‌هاست!

 به نوشته مهر، ام لاویناشری دختر بچه‌ای 9 ساله از هندوستان است که با پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز آزمون تخصصی IT شرکت مایکروسافت، عنوان جوان‌ترین مهندس IT این شرکت را به خود اختصاص داد. این دختر بچه از اهالی منطقه‌ای به نام تامیل نادو در هندوستان است که طی هفته اخیر موفق شد آزمون مایکروسافت را پشت سر بگذارد. او جوانترین شخصی است که تا به حال موفق به پشت سر گذاشتن چنین آزمونی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها