کمپانی پارامونت این‌ روزها برای ایفای نقش «جک راین» در قسمت جدید این مجموعه فیلم که رقیبی برای «جیمزباند» و «بورن» محسوب می‌شود، در جست‌وجوی بازیگری مناسب است.
کد خبر: ۲۲۵۶۰۹
به گزارش خبرگزاری فارس، کاراکتر ضدجاسوسی «جک راین» فعالیت‌های خود را روی پرده سینما دوباره دنبال می‌کند.

کمپانی پارامونت که تهیه‌کننده مجموعه‌ فیلم‌هایی است که این شخصیت ماجراجو و اکشن‌کار کاراکتر اصلی آن است، در فکر تولید قسمت تازه‌ای از این فیلم است.

این کاراکتر در یک سری کتاب موفق و پرخواننده، توسط تام کلنسی خلق شد و آخرین بار سال 2002 در فیلم «مبلغی برای تمام ترس‌ها» روی پرده سینما دیده شد.

کمپانی پارامونت از حسین امینی فیلم‌نامه‌نویس ایرانی‌تبار خواسته تا فیلم‌نامه جدید این مجموعه فیلم را بنویسد.

قرار بود کارگردانی قسمت جدید فیلم را سام ریمی (کارگردان سه‌گانه «اسپایدرمن») به عهده بگیرد، اما او درگیر تولید دو قسمت جدید از مجموعه فیلم «اسپایدرمن» است و گفته وقتی برای کارگردانی این فیلم ندارد.

به همین دلیل، کمپانی پارامونت این روزها در حال مذاکره با چند فیلم‌ساز دیگر است تا کارگردانی فیلم را - که هنوز نامی هم برایش انتخاب نشده - به وی بسپارد.

علت علاقه پارامونت برای تولید قسمت تازه‌ای از ماجراجویی‌های جک راین بعد از هشت سال وقفه را، باید در موفقیت کلان محصولات دنباله‌دار جدید خود («آیرن من» و «تغییر شکل‌دهندگان») جست‌وجو کرد.

این کمپانی اعتقاد دارد قسمت‌های جدیدی از این مجموعه فیلم، با استقبال خیلی خوب تماشاگران داخلی و بین‌المللی روبرو خواهد شد.

کاراکتر جک راین اولین‌بار سال 1990 در فیلم‌ «شکار اکتبر سرخ» جان مک تیرنان روی پرده سینما ظاهر شد.

الک بالدوین نقش وی را بازی کرد که نقش دوم فیلم بود. نقش اصلی فیلم را شون کانری در این فیلم بازی کرد.

تماشاگران با دیدن جک‌ راین با یک مأمور ضد جاسوسی روبرو شدند که شباهت‌هایی به کاراکتر جیمزباند داشت.

این کاراکتر سال 1992، در فیلم پرفروش «بازی‌های میهن‌پرستانه» به کارگردانی فیلیپ‌ نویس، به صورت شخصیت‌ اصلی قصه ظاهر شد. این بار هرسیون فورد نقش راین را بازی کرد.

استقبال تماشاگران از فیلم باعث شد تا نویس دو سال بعد «خطر آنی و عیان» (1994) را با بازی دوباره فورد در همین نقش، کارگردانی کند.

این فیلم هم فروش خوبی در گیشه نمایش کرد، اما تهیه‌کنندگان فیلم که احساس می‌کردند هریسون فورد برای این نقش کمی پیر است در قسمت بعدی این مجموعه فیلم به نام «مبلغی برای تمام ترس‌ها»، ایفای نقش جک راین را به بن افلک سپردند.

این فیلم به کارگردانی فیل آلدن‌رابینسن نتوانست موفقیت فیلم‌های قبلی را تکرار کند.

همین مسئله باعث شد تا تولید قسمت بعدی فیلم به تعویق بیفتد. کمپانی پارامونت این‌ روزها برای ایفای نقش جک راین در قسمت جدید این مجموعه فیلم، در جست‌وجوی بازیگری مناسب است.

قرار است قسمت جدید مجموعه فیلم جک راین، به رقابت با دو کاراکتر مطرح ضدجاسوسی سینما یعنی جیمزباند و جیسن بورن (با بازی دانیل کریگ و مت دیمون در نقش این کاراکترها) بپردازد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها