1031روز از جهنم دنیوی شارون گذشت

آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا که بارها و بارها با شکستن استخوان جمجمه اش تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته، در روز های اخیر نیز به دلیل شکاف ناشی از عمل های قبلی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۱۳۰۷۷

رژیم اشغالگر قدس علیرغم آن همه امکانات و پیشرفت های پزشکی در این رژیم قادر به نجات یکی از مهم ترین رهبران خود، یعنی شارون قصاب نبوده و در همین راستا سعی در کتمان وضعیت جسمانی و سلامت وی دارد، زیرا به عقیده اکثر کارشناسان مسائل دینی سه دین بزرگ (یهود، مسیحیت و اسلام) وضعیت فعلی شارون در حقیقت مجازات الهی است که نه می میرد و نه مانند یک انسان زنده است.

آریل شارون قصاب و جانی تمام عیاری بود که دست وی به خون هزاران کودک، زن و مرد فلسطینی و لبنانی آلوده است.

آریل شارون قصاب، علاوه بر خونریزی های دوران گذشته اش در هشت سال گذشته نیز دست از جنایت های خویش برنداشت و امروز حدود 1031 روز است که در حالت اغما بسر می برد. شارون که حدود سه سال است به دستگاه تنفس مصنوعی متصل می باشد، بارها و بارها با شکستن استخوان جمجمه اش تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته و اینبار نیز به دلیل شکاف ناشی از عمل های قبلی تحت عمل جراحی قرار می گیرد. از سوی دیگر پسر وی نیز در همین دوران به دلیل کلاهبرداری به حبس افتاده است.

آریل شارون که در تاریخ 4 ژانویه 2006، در حالی که سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی را برعهده داشت دچار خونریزی مغزی شد، در 31 اکتبر 2008 وارد هزار و سی امین روز زندگی در حال اغما شد. بدین ترتیب شارون 24 هزار و 720 ساعت و یا به عبارت دیگر 1 میلیون و 483 هزار و 200 دقیقه است که از زندگی عادی جدا شده و در بستر افتاده است.

بارها کاسه سرش را شکستند، ولی بی فایده!

شارون 80 ساله در حالی که در سه سال اخیر در بستر مرگ بسر می برد، بارها و بارها به دلایل متعدد به اتاق عمل برده شده است. در همین راستا و برای جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع جسمانی آریل شارون وی را به اتاق عمل منتقل کرده و کاسه سرش را شکسته و مورد عمل جراحی قرار داده اند. و بار دیگر برای بستن شکاف ناشی از این عمل ها در کاسه سرش وی را به اتاق عمل منتقل کردند.

بدین ترتیب شارون در زنجیره عمل های جراحی گرفتار آمده است. شارون همچنین با لوله ای که در سیستم تنفسی وی کار گذاشته شده قادر به تنفس می باشد و برای تعویض این لوله نیز در فواصل زمانی معین در بیمارستان عین کرم در قدس تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

پزشکان امریکایی: مجازات الهی

وضعیتی که آریل شارون، این خونخوارترین فرد تاریخ که خون بسیاری از مسلمانان را آشامیده، در آن قرار دارد باعث ارزیابی های متفاوتی شده است. انسان های بسیاری در جامعه بشری وضعیت شارون را به صورت تجلی عدالت الهی ارزیابی می کنند.

جالب اینکه یکی از پزشکان امریکایی حاضر در هیات پزشکی معالجه گر شارون قصاب، که قادر به تشخیص دقیق بیماری وی هم نیستند، با اشاره به همین مطلب می گوید: بیماری شارون تا به این لحظه تشخیص داده نشده، احتمالا آنچه بر سر وی آمده مجازات الهی است.

پسر شارون در زندان

در حالی که شارون قصاب سال هاست به این شیوه در بستر افتاده، اوضاع پسر وی نیز چندان جالب نیست. امری شارون پسر آریل شارون در ماه ژانویه گذشته به دلیل اختلاس و سو استفاده مالی محاکمه و پس از محکوم شدن به زندان افتاد. وی در سال 2006 به مجازات زندان و پرداخت 81 هزار دلار محکوم شد.

وی به دلیل اخاذی در خلال برنامه انتخاباتی پدرش برای رهبری حزب لیکود مجرم شناخته شد. مجازات زندان وی به بهانه همراهی با پدرش به تعویق افتاده بود.

آریل شارون قصاب کیست؟

آریل شارون به عنوان یکی از نادرترین جانیان تاریخ شناخته می شود. وی که شخصیت سیاسی خویش را مدیون ریختن خون هزاران فلسطینی بی گناه است، با قتل عام کیبیا در سن 25 سالگی مطرح شد. شارون در سال 1953 با شبیخون به روستای کیبیای فلسطین تعداد زیادی فلسطینی را به قتل رساند.

شارون که با قتل عام های صبرا وشتیلا با عنوان قصاب معروف شد، در 14 اکتبر 1953 یکی از بزرگترین قتل عام های تاریخ را رقم زد. شارون با هدف تعقیب عده ای که ادعا می شد دو اسرائیلی را به قتل رسانده و به سوی روستای قبیه گریخته اند، در تاریخ 12 اکتبر 1953 تعداد زیادی سرباز اسرائیلی را گرد آورد. شارون که به همراه خود حدود 600 کیلو ماده منفجره برداشته بود با ذکر اینکه تاوان آن هر چه باشد از تصمیم خود صرف نظر نمی کند در همان ایام نشان داد که چه روحیه بی رحم و جنایت کارانه ای دارد.

سربازان اسرائیلی پس از نزدیک شدن به روستا در ابتدای امر دو سرباز اردنی را به کشتند و سپس شبانه وارد روستا شده و به تک تک خانه های روستا شبیخون زدند. آنها در بدو ورود به هر خانه می پرسیدند آیا کسی در خانه هست؟ و فلسطینی ها چون می دانستند اگر جواب مثبت بدهند کشته خواهند شد، سکوت می کردند.

سربازان اسرائیلی همه خانه ها را دینامیت گذاری کردند و پس از تخلیه روستا اقدام به بمباران آنجا نمودند. همزمان با طلوع خورشید ابعاد جنایت شارون و سربازانش هم آشکار شد. شارون 25 ساله و تیم 101 تحت امر وی در آن روز همه روستا را با خاک یکسان کرده بودند. تیم 101 مشتمل بر 600 سرباز اسرائیلی بود.

تعداد خانه های روستای قبیه 56 عدد بود. در همین واقعه یک مسجد، دو مدرسه و یک منبع آب نیز با خاک یکسان شد. فلسطینی ها در نتیجه بمباران صورت گرفته در زیر آوار ماندند. در طول قتل عام 73 فلسطینی کشته و حدود 100 نفر زخمی شدند.

در این حمله که برخی فلسطینی ها اسیر شدند، با بمب گذاری در طول جاده منتهی به روستای کیبیا از رسیدن امداد به روستای مذکور جلوگیری شد. جامعه بین المللی تنها به محکوم کردن این فاجعه بسنده کرد و متهمین هیچ وقت محاکمه نشدند.

کشتار صبرا و شتیلا، جنایت دیگر شارون

در 16 سپتامبر 1982 شبه نظامیان فالانژ طرفدار اسرائیل با حمله به اردوگاه های صبرا و شتیلا که آوارگان در آن ساکن بودند، هزاران تن را قتل عام کردند. در این ماجرا نیز آریل شارون نقش اول را ایفا می کرد. شبه نظامیان فالانژ که از گذرگاهی که ارتش اسرائیل باز کرده بود پیشروی می کردند، ساکنین این دو اردوگاه را که اکثرآنان را زنان و کودکان تشکیل می دادند، قتل عام کردند.

ساکنین این اردوگاه ها آوارگان فلسطینی و مردم فقیر لبنانی بودند. در میان حمله کنندگان علاو بر فالانژیست ها، سعید حداد یکی از عوامل اسرائیلی هم به چشم می خورد. پس از این ماجرا از شارون به عنوان قصاب بیروت یاد شد.

قتل عام کودکان در صبرا و شتیلا

کودکانی که در صبرا و شتیلا شاهد قتل عام بودند پس از گذشت 26 سال هنوز هم آن ماجرای هولناک را از یاد نبرده اند. در ظرف کمتر از مدت سه روز بیش از 3500 نفر قتل عام شدند، اما کسانی که از این قتل عام نجات یافتند هنوز هم جزئیات آن را از یاد نبرده اند.

نوال ابو رودینا که در آن هنگام 6 ساله بود، ماجرا را چنین تعریف می کند: اسرائیلی ها منور زدند. همه جا مثل روز روشن شد. یک زن لبنانی خبر داد شبه نظامیان مسیحی دارند می آیند که همه ما را بکشند. پدرم به او گفت ساکت شو، بچه ها می ترسند، ولی وی مصر بود. یک دفعه فریادهایی شنیدیم که می گفت شما همه تروریست هستید و ما همه شما را می کشیم.

رودینا که پدرش، خواهر حامله اش که شکمش دریده شده و جنین آن را در آورده بودند و چند تن دیگر از نزدیکان خویش را در این ماجرا از دست داده در ادامه می گوید: آنها مواد مخدر مصرف کرده بودند. روی زمین سرنگ های خالی ریخته بود. هر جا که پا می گذاشتیم یک جسد بود و یا جنازه یکی از همسایه ها را می دیدیم.
قربانیان این فاجعه امروز در گورهای دستجمعی خفته اند.

محمود سکا که در آن تاریخ 7 ساله بود می گوید: انسان ها را همین طوری بی هدف می کشتند، حتی نوزادان را. مردها را جلوی دیوار ردیف می کردند و به گلوله می بستند. شبه نظامیان ما را پیش بچه ها بردند و زن و مرد را از هم جدا کردند. ما را رها کردند و بعد صدای فریاد ها را شنیدیم و بعد دیگر هیچ. از پدرم و عمویم هیچ خبری بدست نیاوردیم.

تحریک شارون باعث آغاز انتفاضه دوم شد

انتفاضه دوم که از سوی مردم مسلمان فلسطین به عنوان انتفاضه اقصی شناخته می شود هم با اقدام تحریک آمیز شارون و آمدن وی به صحن مسجد الاقصی آغاز شد. به دنبال این حرکت تجاوزکارانه شارون قصاب، گروه های فلسطینی در سپتامبر 2000 انتفاضه دوم را آغاز کردند.

انتفاضه دوم که ظرف مدت کوتاهی از منطقه تحت کنترل حکومت خود مختار به مناطق نزدیک به سرزمین های تحت اشغال رژیم صهیونیستی کشیده شد، در فوریه 2005 با امضای توافق آتش بس در شرم الشیخ بین محمود عباس و آریل شارون به ظاهر خاتمه یافت، ولی بسیاری از گروه های فلسطینی این توافقنامه را رد کرده به انتفاضه ادامه دادند.

انتفاضه دوم که به تحریک شارون قصاب آغاز شد، در مدت 8 سال باعث شهادت شدن تعداد زیادی از مردم فلسطین شد.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها