فارس: جواد رضویان گفت: مجموعه تلویزیونی «دور زدن ممنوع» را با محوریت حوادث رانندگی برای پخش در ایام نوروز کارگردانی می‌کنم. جواد رضویان با بیان این مطلب گفت: مجموعه تلویزیونی «دور زدن ممنوع» در 14 یا 15 قسمت با مشارکت معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ساخته خواهد شد. وی با بیان این‌که ساخت این سریال برای نوروز در شبکه 2 سیما تصویب شده، افزود: داستان این سریال را امیرعباس پیام نوشته و موضوع آن کاملا جدید است و محتوای آن درباره حوادثی است که معمولا به علت رعایت نکردن قوانین روی می‌دهد و از حال و هوایی پرماجرا برخوردار است.
کد خبر: ۲۰۳۳۴۵

وی ادامه داد: برای این‌که با فضای ساخت چنین سریال‌هایی آشنا شوم تا به حال بیش از 70 فیلم سینمایی با موضوع اتومبیل رانی دیده‌ام و روی ساخت آن به اندازه کافی فکر کرده‌ام و امیدوارم بتوانم به خوبی از عهده ساخت آن بربیایم.

«حماسه مقاومت» در شبکه جهانی جام‌جم‌

جام‌جم: مجموعه تلویزیونی حماسه مقاومت محصول گروه سیاسی شبکه جهانی جام‌جم در طول هفته دفاع مقدس در 7 قسمت 30 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

در این برنامه که در تهران و برخی مناطق جنگی غرب کشور تصویربرداری شده است، مفاهیم و آثار 8 سال دفاع مقدس و دستاوردهای رزمندگان اسلام واکاوی شده و از رشادت‌های آنان یاد می‌شود.

تهیه‌کننده حماسه مقاومت مهدی ذریانیان است که تاکنون برنامه‌های متعددی درباره دفاع مقدس برای شبکه جهانی جام‌جم و سایر شبکه‌ها تهیه کرده است.

«کوچه‌های بیقرار» از شبکه 3 پخش می‌شود

جام‌جم: برنامه مناسبتی «کوچه‌های بیقرار» شب‌های قدر ماه رمضان امسال باحضور کارشناسان مذهبی از شبکه 3 روی آنتن می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد بیک‌محمدی و هادی آشتیانی 29 و 31 شهریور و اول مهر ساعت 30/22 از شبکه 3 روی آنتن می‌رود.

در این برنامه حجت‌الاسلام طباطبایی، حجت‌الاسلام کازرونی، حجت‌الاسلام حاتم‌پوری و ... سخنرانی می‌کنند.

برنامه «یادگاران‌هم به تهیه‌‌کنندگی و کارگردانی امیر شادمان جمعه 29 شهریور ساعت 14 از شبکه 3 روی آنتن می‌رود. در این برنامه باغ دولت‌آباد و خانه لاری‌ها با بادگیر معروفش معرفی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها