با ادامه تولید سریال «غیرمحرمانه» در شبکه تهران‌

قصه ماشینی که به حرف صاحبش گوش نمی‌کند

گروه رسانه: کار تصویربرداری سریال «غیرمحرمانه» از نیمه گذشت. به گزارش خبرنگار ما، این سریال را مسعود رسام براساس فیلمنامه‌ای از رضا مقصودی تهیه می‌کند. تهیه‌کنندگی آن را هم سیدامیر پروین‌حسینی در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به عهده دارد. بازیگران اصلی کار هم یوسف تیموری، فریبا نادری، سحر ولدبیگی، ندا مقصودی و سعید پیردوست هستند. رضا توکلی، فلور نظری، مهران رجبی، مهرداد ضیایی، رضا بنفشه‌خواه، عباس محبوب، سوسن مقصودلو، ندا قربانی و بهروز بقایی از بازیگران دیگر کار هستند.
کد خبر: ۱۷۶۶۶۷
«غیرمحرمانه» حکایت افسر پیر و بازنشسته‌ای است که خودرویی طراحی می‌کند که به هیچ وجه از خواسته‌ها و دستورات غیرقانونی راننده‌اش پیروی نمی‌کند و حاضر نیست برخلاف قوانین راهنمایی و رانندگی عمل کند. مثلا به هیچ عنوان در جایی که تابلوی «توقف ممنوع» نصب شده، نمی‌ایستد. همین ویژگی باعث می‌شود صاحبان این ماشین از دستش خسته شوند و تصمیم بگیرند آن را بفروشند. ولی این تازه آغاز ماجراست.

شخصیت اصلی این سریال، جوان بیکاری به اسم نادر است که پس از مدتی در یک آژانس مسافرتی، کاری پیدا می‌کند و ایفای نقش‌اش را یوسف تیموری به عهده دارد. فریبا نادری نقش شیدا دختر دانشجوی شهرستانی را بازی می‌کند که در جاهایی از قصه با نادر روبه‌رو می‌شود. سحر ولدبیگی در نقش پوپک، دختر کارخانه‌داری ظاهر می‌شود که به نحوی پای او هم به قصه باز می‌شود. ندا مقصودی در نقش مژگان، دوست شیدا هم کسی است که با او برای تحصیل به تهران آمده است. سعید پیردوست را هم در نقش رئیس آژانسی می‌بینیم که نادر در آنجا کار می‌کند.

به گفته تهیه‌کننده، کار تصویربرداری «غیرمحرمانه» از 20 فروردین در تهران آغاز شده و گروه تولید حالا با پشت سرگذاشتن نیمی از کار، در خانه‌ای نزدیک درکه مشغول کار هستند تا در مدتی که تخمین زده شده ‌ یعنی 3 ماه ‌ آن را به پایان برسانند.

همان طور که از طرح کلی قصه پیداست، سریال فضای طنزآمیزی دارد و رضا مقصودی که در کارنامه‌اش، نگارش فیلمنامه «لیلی با من است» کمال تبریزی را به ثبت رسانده، تلاش کرده در هر قسمت از سریال با روایت داستان یکی از شخصیت‌هایی که صاحب این خودروی عجیب و غریب هستند، کار جذابی خلق کند.

برخی از عوامل و دست‌اندرکاران  «غیرمحرمانه» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: امیر قربان‌خانی، صدابردار: سعید احمدی، برنامه‌ریز: علیرضا سبزواری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: حسین روحپروری، مدیرتولید: محمدرضا نجفی، دستیار اول کارگردان: جمال شمس، مدیرتدارکات: تیمور شعبانی، روابط‌عمومی: معصومه جلالی، عکس: سمیه جعفری. امین عابدی و فرهاد ادیب‌مهر به صورت همزمان این سریال را مونتاژ می‌کنند.

«غیرمحرمانه» با مشارکت معاونت اجتماعی راهنمایی و رانندگی در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تولید می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها