خودروی مرد بیهوش در نمایشگاه‌

گروه حوادث: مردی که با خوراندن داروی بیهوشی به راننده، خودروی او را فروخته بود، از سوی بازپرس شعبه 5 دادسرای جنایی تحت تعقیب قرار گرفت. بازپرس حسین توکلی با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: چند روز پیش مردی با مراجعه به دادسرای جنایی با ارائه شکایتی عنوان کرد، وقتی در حال عبور از خیابان بودم؛ مردی را که در حاشیه خیابان در انتظار وسیله نقلیه بود، سوار خودرو کردم.
کد خبر: ۱۶۴۶۰۶
وی افزود: پس از طی مسافتی مرد مسافر خود را مدیر یک سازمان دولتی معرفی کرد و سپس از کیف خود 2 آبمیوه بیرون آورد و یکی از آنها را به من تعارف کرد که پس از خوردن آن بیهوش شدم و زمانی به خود آمدم که روی تخت بیمارستان بودم و متوجه شدم پس از رها شدن در حاشیه خیابان، از سوی مردم به بیمارستان منتقل شده‌ام و خودروی من به سرقت رفته است.

بازپرس جنایی افزود: پس از ارائه این شکایت، دستور تحقیق در این زمینه در پلیس آگاهی صادر شد و هنگامی که تحقیقات ادامه داشت، مرد شاکی بار دیگر با مراجعه به دادسرا عنوان کرد امروز صاحب یک نمایشگاه با من تماس گرفت و از من خواست تا برای تنظیم سند خودرویی که به سرقت رفته، در محل نمایشگاه حاضر شوم.
به دنبال این اظهارات، ماموران با عزیمت به محل نمایشگاه، خودروی مرد مالباخته را مشاهده و آن را توقیف کردند.
در تحقیق از صاحب نمایشگاه، وی عنوان کرد مردی با مراجعه به این محل با ارائه اسناد و مدارک خودرو قصد فروش آن را داشت و پس از تنظیم مبایعه‌نامه و پرداخت 500 هزار تومان به وی، قرار بود برای تنظیم سند به محل نمایشگاه مراجعه کند و چون در زمان مقرر در محل حاضر نشد، با شماره تلفن درج شده در اسناد و مدارک تماس گرفتم که با حضور صاحب خودرو معلوم شد مرد سارق با شیادی  خودروی مسروقه را به من فروخته است.

بازپرس توکلی تصریح کرد: با تحقیق از صاحب نمایشگاه، خودروی مسروقه تحویل مالباخته شد و پرونده مرد شیاد برای پیگیری به پلیس آگاهی تهران ارجاع شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها