صدا در صدا

رادیو قرآن‌

ساده و صمیمی: ویژه برنامه زنده، با موضوع دین و هنر و بررسی تاثیرپذیری هنر از دین و تاثیر آن بر مخاطبان موضوع این برنامه است که ساعت 17 پخش می‌شود. با حاملان وحی: موضوع این برنامه، طرح مسابقه بین حافظان کل قرآن کریم است که در هر برنامه به رقابت یک جزء قرآن کریم می‌پردازد. امشب ساعت 20 جزء پنجم مورد مسابقه است. روی موج ای‌ام ردیف 585 کیلوهرتز شنونده این برنامه با‌شید.
کد خبر: ۱۵۹۲۳۹

رادیو معارف

صبح بیداری: این ویژه برنامه، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساعت 30/8 با حضور کارشناسان مختلف پخش می‌شود.

صدای انقلاب: در ایام دهه مبارک فجر و در آستانه بیست و دوم بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شنونده این برنامه ویژه ساعت 17 روی موج اف‌ام باشید.

رادیو جوان

کسی صدام می‌زنه: موضوع کلی این برنامه فرصت است، با توجه به فرمایش امام علی (ع) که فرموده‌اند اگر کسی دو روزش مثل هم باشد مغبون است. عوامل برنامه این سوال را از مخاطبان خود می‌پرسند که چقدر تلاش می‌کنیم تا روزهایمان یکسان نباشد؟ به همراه بخش کارشناسی، صفحه آغازین، دلنامه و همیشه فکر می‌کنیم. ساعت 50/11 این برنامه روی موج اف‌ام ردیف 1/88 مگاهرتز پخش می‌شود.

رادیو ورزش‌

گزارش ورزشی: پخش مستقیم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر کشور، در هفته بیستم ساعت 30/13 بین 2 تیم استقلال تهران و مس کرمان پخش می‌شود.

گزارش ورزشی: ساعت 45/15 مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر کشور بین 2 تیم پیروزی تهران و ابومسلم خراسان پخش می‌شود.

گزارش ورزشی: در هفته بیست و ششم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، امشب ساعت 30/19 دو تیم چلسی و لیورپول با هم به رقابت می‌پردازند که روی موج اف ام ردیف 5/102 مگاهرتز پخش می‌شود.

رادیو ایران

روزهای سبز: این برنامه در واقع روز شمار انقلاب است، که به بررسی رویدادها و تحولات هر روز از ایام دهه مبارک فجر می‌پردازد و به طور مستند تاریخی، از اتفاقات روز بیست و یکم بهمن ماه 1357 می‌گوید، به‌همراه بررسی رادیو‌های بیگانه در این خصوص که ساعت 45/10 روی موج ای ام ردیف 900 کیلو هرتز پخش می‌شود.

رادیو سلامت

فراسو: دکتر محسن خوش‌نیت (فوق تخصص غدد و متابولیسم) ساعت 15/8 به بررسی موضوع اختلالات چربی خون می‌پردازد.

صدای مشاور: بحث جراحی لوزه در کودکان موضوع این برنامه است که ساعت 11 دکتر شیرازی (متخصص گوش و حلق و بینی) در این‌خصوص بحث می‌کند.

باقاصدان سلامت: معرفی بهداشت کانون دهان و دندان را ساعت 15/12 به کارشناسی دکتر جعفری (مسوول دبیرخانه شورای عالی دندانپزشکی وزارت بهداشت) می‌شنوید.}

گفتگوی عصرانه: بررسی اختلالات کارکردی مثانه موضوع این برنامه است که ساعت 40/16 به کارشناسی دکتر سیمین وحیدی (جراح کلیه و مجاری ادرار) روی موج اف ام ردیف 9/103 مگاهرتز پخش می‌شود.

رادیو گفتگو

روایت انقلاب: تاثیر شهادت حاج مصطفی خمینی در 19 دی سال 56 در شکل‌گیری و پیشرفت نهضت اسلامی موضوع این برنامه است که به کارشناسی یعقوب توکلی، سعید فخرزاده، رحیم نیک‌بخت، قاسم تبریزی و محمد جواد مداری‌نیا می‌شنوید.

جایی برای دو نفر: هادی غفاری ساعت 22 در این برنامه از خاطرات انقلاب می‌گوید که روی موج اف‌ام ردیف 9/103 مگاهرتز پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها