به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی، معاون برق و انرژی وزارت نیرو گفت: در حالی که تنها یکچهارم مشترکان خانگی در دسته پرمصرفها قرار دارند، همین گروه نیمی از مصرف کل خانگی را به خود اختصاص دادهاند.
وی افزود: فقط ۲ درصد از مشترکان بیش از ۲٫۵ برابر الگوی مصرف انرژی استفاده میکنند؛ اما همین ۲ درصد، معادل ۱۰ درصد مصرف خانگی را به خود اختصاص میدهند؛ یعنی هرکدام حداقل پنج برابر یک مشترک معمولی مصرف دارند. برخی مشترکان بد مصرف بیش از ۲۰ برابر یک مشترک خانگی با مصرف متعارف، برق مصرف میکنند.
گزارش از خادمجعفری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند