چند فیلم که با حضور دوبلورهای انجمن گویندگان جوان دوبله شده به شبکه ویدئویی پیوست.
کد خبر: ۱۵۳۳۲۳

«آزموسیس جونز» درباره مردی به نام فرانک با گویندگی حامد عزیزی است که گرفتار بیماری ناشناخته ای می شود. در داخل بدن وی گلبول سفیدی به نام آزموسیس با گویندگی مهرداد رئیسی با کمک مسکنی به نام دریکی ، می کوشند ویروسی که فرانک را بیمار کرده از بین ببرند.
تعدادی دیگر از دوبلورهای این فیلم 95 دقیقه ای عبارتند از: مرجانه فشنگ چی (شین)، کرامت رودساز (سیاه زخم)، مجید حبیبی (دربکس)، اعظم چوبدار، ایمان ساکی ، مهرداد عشقیان و کسری مهریار.

سوفی ، پیرزن 90 ساله

«قلعه متحرک هاول» درباره دختر نوجوانی به نام سوفی با گویندگی اعظم چوبدار است که در مغازه کلاه فروشی کار می کند. او دلباخته جادوگری زیبا و مرموز به نام هاول می شود اما ساحره ای بد طینت او را به پیرزنی 90 ساله تبدیل می کند.
محمدرضا علیمردانی (پادشاه)، محمدرضا صولتی (کالسیفر)، ندا آسمانی و افسانه محمدی نیز در دوبله این فیلم 119 دقیقه ای حضور داشته اند.

کارآگاه گجت و پرنده فلزخوار

در «بزرگترین شیرین کاری گجت» کارآگاه گجت خود را برای شرکت در مسابقه بهترین شیرین کاری آماده می کند. در همین حال تبهکاری به نام کلا از زندان فرار می کند و از پرنده ای فلزخوار برای مبارزه با گجت کمک می گیرد. در نهایت گجت موفق می شود پرنده را از کلا بگیرد و از او برای شرکت در مسابقه استفاده کند.
محمدرضا صولتی (گجت)، حامد عزیزی (کلا)، مجید حبیبی و محمدرضا علیمردانی از جمله گویندگان این فیلم 66 دقیقه ای هستند.

موجود شنی ، دوست بچه ها

ماجراهای «5 بچه و شنی» هنگام جنگ جهانی اول می گذرد. پدر 5بچه انگلیسی به جبهه می رود و مادر آنها پرستار سربازهای زخمی در پشت جبهه می شود. بچه ها به ییلاق فرستاده می شوند. آنها به خانه بزرگ و قدیمی عمو آلبرت می روند و آشنایی شان با موجودی شنی ماجراهایی را پدید می آورد. تعدادی از گویندگان این فیلم عبارتند از: آرزو آفری (رابرت)، هومن حاجی عبدالهی (شنی)، محمدرضا علیمردانی (پروفسور)، کیوان صادقی (پدر)، ندا آسمانی (مادر)، سلیمه قطبی ، شهره روحی ، تارا سلیمانی و احسان مهدی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها