به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، محمدجواد حقپرست مدیر واحد فضای مجازی رادیو محرم ضمن اعلام خبر رکوردزنی خیرهکننده و 25 میلیونی رادیو محرم بیان کرد: این اولین بار است یک شبکه رادیویی میتواند این حجم از مخاطب را داشته باشد.
وی در ادامه افزود: نحوه احصای تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی صرفا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانصدا بدست آمده است. در حالی که آمار سایر شنوندگانی که از طریق رادیونما، رادیوهای آنالوگ در خودروها و خانه ها و رادیوهای دیجیتال، این موج رادیویی را در ایام محرم برای شنیدن انتخاب کردهاند، قابل احصا نبوده و قطعا تعداد شنوندگان این شبکه رادیویی به مراتب بیشتر است.
حقپرست در ادامه افزود: هر مخاطبی که از طریق ایرانصدا حداقل ۳ دقیقه شنونده این موج باشد به عنوان یک مخاطب محاسبه شده و این مهم بدین معناست که رادیو محرم در این بازه زمانی فقط از طریق نرم افزار ایرانصدا بیش از ۷۵ میلیون دقیقه شنیده شده است.
وی ضمن بیان توضیحات پیرامون تعداد شنوندگان رادیو محرم به سایر حوزههای تحت مدیریت واحد فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در بستر فضای مجازی، میانگین بازدید مخاطبان از پستهای روزانه شبکه های اجتماعی گوناگون بسیار چشمگیر بوده و بیش از 100 هزار نفر در صفحات فعال رادیو محرم در فضای مجازی، ما را دنبال میکنند.
مدیر فضای مجازی رادیو محرم اذعان داشت که به کمک همکاران این واحد در زمینه تولید محتوای حسینی بیش از 200 اثر در قالبهای استوری موشن، عکس نوشته و ویدئو کلیپ مداحیهای فاخر، طراحی، تهیه و منتشر کردهایم.
گفتنی است بیش از 1200 پوستر با موضوعات متنوعی از مجالس عزاداری شهرستان ها، تصاویر نوگلان حسینی، معرفی کتب عاشورایی و پوسترهایی با موضوع امام حسین (ع) و ماه محرم الحرام در رادیونمای رادیو محرم به نمایش در آمده است.لازم به ذکر است در پخش زنده تصویری، برنامههای «شور شیدایی» رادیو محرم در دو نوبت صبح و عصر و همچنین تصاویر زنده از عتبات عالیات و ذوات مقدسه در روبیکا، نزدیک به 2 میلیون بار دیده شده است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با دکتر سیدمرتضی موسویان، ضرورت و اهمیت داشتن دکترین در رسانه و دلایل قوت و ضعف رسانههای داخلی و معاند را بررسی کردهایم
ابراهیم تهامی، مهاجم سابق تیمملی در گفتوگو با جامجم:
گفتوگو با محمود پاکنیت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون
در گفتوگو با تهیهکننده مستند معروف شبکه سه اولویتهای موضوعی فصل جدید بررسی شد