ضرورت تعامل ساترا و مجلس دوازدهم برای ارتقای تنظیم گری نمایش خانگی
سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از ساترا تاکید کردند؛

ضرورت تعامل ساترا و مجلس دوازدهم برای ارتقای تنظیم گری نمایش خانگی

نمایندگانی از خانواده صداوسیما در رسانه ملی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از خانواده بزرگ صداوسیما به مجلس دوازدهمین راه یافته اند با حضور در رسانه ملی؛ با معاون حقوقی و امور مجلس سازمان نشستی صمیمی داشتند.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۵۱

در این نشست فریدون همتی نماینده ایلام؛ غلامحسین زارعی نماینده دشتی و تنگستان؛ امیرحسین ثابتی نماینده تهران؛ علی کشوری نماینده قائم شهر؛ احد بیوته نماینده اردبیل؛ محمدانور بجارزهی نماینده چابهار و رضا حاجی پور نماینده آمل از مجریان، برنامه سازان و مدیران سازمان صداوسیما که اینک ردای نمایندگی مجلس را به تن کرده اند؛ از اهتمام خود برای تقویت جایگاه رسانه ملی گفتند.

توجه به جایگاه نیروی انسانی در رسانه ملی؛ ضرورت تامین اعتبارات صداوسیما، رعایت عدالت در پوشش رسانه ای فعالیت نمایندگان؛ اطلاع رسانی فراجناحی؛ امیدآفرینی در جامعه ؛ فرهنگ سازی و توجه به نقش رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه عمومی ( به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ) از جمله مواردی بود که مورد اشاره نمایندگان محترم حاضر در این نشست قرار گرفت.

صداوسیما خانه ماست

هفت نماینده حاضر در این نشست؛ سازمان صداوسیما را خانه خود دانسته و تاکید کردند ؛ مخاطب شناسی در تولید برنامه ها و در بطن مسائل و مشکلات مردم بودن؛ مرجعیت رسانه ای صداوسیما را تحکیم می بخشد.

سیدتقی سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس سازمان نیز در این نشست گفت از تجارب، دانش و نقد نمایندگانی که از خانواده سازمان به مجلس راه یافته اند استقبال می کنیم. آقای دکتر سهرابی تاکید کرد ؛ سیاست کلی ما تعامل مجلس و صداو سیماست و در این زمینه نشست های مستمر رییس رسانه ملی با رییس مجلس؛ نمایندگان و کمیسیون های تخصصی مجلس برگزار شده و خواهد شد.

معاون پارلمانی صداوسیما همچنین گفت: تامین بودجه رسانه ملی و حفظ مرجعیت رسانه ای صداوسیما دو موضوعی است که باید همه به آن کمک کنیم.

وی گفت: همچنین لازم است جایگاه کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به عنوان کمیسیون تخصصی حوزه رسانه ؛ فرهنگ و هنر با اهتمام نمایندگان مجلس و دستگاه‌های فرهنگی کشور بیش از پیش تقویت شود.

معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیما نشست با نمایندگانی که از خانواده سازمان به مجلس راه یافته اند را با هدف تعامل بیشتر مجلس و رسانه ملی و تحقق برنامه ها و اهداف مشترک ادامه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها