از گشتی در غار و کوهستان‌ تا تسلط بر دایناسورها

چنانچه به بازی‌های تیراندازی علاقه‌مندید بازی ۳۳ Immortals یکی ازمورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ است.اگر دوست دارید به دنیای ما قبل تاریخ  بروید وانسان‌های اولیه ای را مشاهده کنید که به‌دنبال تسلط بر دایناسورهاهستند بازی Ark II تجربه جدیدی را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.اگر به دنبال یکی ازبهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ هستید، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یکی از بهترین گزینه‌ها است که طرفداران با شوق منتظر آن هستند.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۸۶

۳۳ Immortals

ناشر : Thunder Lotus Games
سازنده : Thunder Lotus Games
سبک بازی : مبارزه‌ای تیراندازی
پلتفرم‌ها : مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

بازی ۳۳ Immortals یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ است که همه منتظر عرضه شدن آن هستند. این بازی توسط استودیوی مشهور Gearbox Software ساخته شده و در ژانر action RPG قرار می‌گیرد. داستان بازی در دوران باستان و در میان اسطوره‌های چین باستان اتفاق می‌افتد.شخصیت اصلی بازی یک جنگجوی جوان چینی است که به دنبال رسیدن به جاودانگی و رستگاری است. او در مسیرش با موجودات افسانه‌ای و الهی مواجه می‌شود و باید آنها را شکست دهد. دنیای بازی شامل مناطق و محیط‌های متنوعی از جمله غارها، کوهستان‌ها، معابد و جنگل‌های چین است. 

 Ark II
ناشر : Studio Wildcard
سازنده : Studio Wildcard و Grove Street Games
سبک بازی : بقاء و آنلاین
پلتفرم‌ها : اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی Ark II یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ است که توسط استودیو Studio Wildcard توسعه داده می‌شود. این بازی در سبک ماجراجویی و بقا قرار دارد و با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فردی که در مجموعه بازی‌های ARK وجود دارد، تجربه‌ای جدید را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. بازی  Ark II توانایی حضور در لیست بهترین بازی های جهان باز ۲۰۲۴ را داشته است.داستان بازی Ark II در یک دنیای ماقبل تاریخ آغاز می‌شود. در این دنیا، انسان‌های اولیه به دنبال تسلط بر دایناسورها هستند، در حالی که دایناسورها نیز به دنبال نابودی انسان‌ها می‌باشند. 

Tekken ۸
ناشر : Namco Bandai Games America
سازنده : Arika Corporation
سبک بازی : مبارزه‌ای اکشن
پلتفرم‌ها : پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی تکن ۸ از گیم‌پلی مشابه نسخه‌های قبلی خود برخوردار است و یکسری بهبودها هم در خیلی زمینه‌ها داشته است.بازیکنان می‌توانند از طیف وسیعی از شخصیت‌ها با سبک‌های مبارزه مختلف استفاده کنند.سیستم جدید Hit Drive را هم داریم که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با وارد کردن یک ترکیب خاص از دکمه‌ها، آسیب بیشتری وارد کنند. تکن ۸ از نظر گرافیکی پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشته است. شخصیت‌ها و محیط‌ها با جزئیات بالایی طراحی شده‌اند. همچنین، بازی از انیمیشن‌های روان و جذابی برخوردار است.

 S.T.A.L.K.E.R Chonobyl
ناشر : GSC Game World و Plaion
سازنده : GSC Game World
سبک بازی : تیراندازی اول شخص و بقاء
پلتفرم‌ها : اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی S.T.A.L.K.E.R. ۲: Heart of Chonobyl یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که توسط شرکت توسعه دهنده بازی اوکراینی GSC Game World ساخته و منتشر خواهدشد.این بازی چهارمین عنوان از سری بازی‌های S.T.A.L.K.E.R. است و اولین بازی از این سری است که برای کنسول‌ها منتشر می‌شود. 

Little Nightmares III
ناشر : Namco Bandai Games America
سازنده : Supermassive Games
سبک بازی : ماجراجویی و معمایی
پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی Little Nightmares III به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ با انتظارات بسیاری همراه است. این بازی، سومین نسخه از سری بازی‌های Little Nightmares است که توسط استودیو Supermassive Games توسعه یافته است. این سری بازی‌ها با الهام از عناصر سبک وحشت، پلتفرمینگ وSide-Scrolling،تجربه‌ای مرموزوهیجان انگیزرا به بازیکنان ارائه می‌دهد.

Suicide Squad
ناشر : Waner Bros. Interactive Entertainment
سازنده : Rocksteady Studios
سبک بازی : اکشن تیراندازی و آنلاین
پلتفرم‌ها : پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی Suicide Squad:Kill the Justice Leagueیکی ازبهترین بازی‌های سال۲۰۲۴ است که طرفداران باشوق منتظر برای آن هستند. این بازی توسط استودیو Rocksteady Studios توسعه داده شده و در ژانر اکشن-ماجراجویی با دید سوم شخص قرار دارد.اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های اکشن ۲۰۲۴ هستید این بازی آنلاین را از دست ندهید.

علیرضا حسینی - پژوهشگر حوزه IT و بازی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها