از سفر به دنیای فانتزی تا پرواز برفراز واقعیت

عاشق فانتزی و اکشن هستید؟ شمشیر خودرادردنیایEora دربازیAvowed آماده نبرد کنید، رازهای باستانی راکشف کنیدو سرنوشت این سرزمین را رقم بزنید.  به پرواز در میان ابرها دوست دارید؟ با Microsoft Flight Simulator ۲۰۲۴، تجربه‌های بی‌نظیر از پرواز را به واقعیت تبدیل کنید.
کد خبر: ۱۴۶۲۸۹۸
 
عاشق اساطیر چینی هستید؟ درBlack Myth: Wukong، افسانه میمون شاه رازنده کنید.اینها فقط سه‌نمونه ازبازی‌های جذاب‌و هیجان انگیز هستند که درسال۲۰۲۴ منتظر شما هستند. برای تجربه بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی، آماده ورود به دنیای شگفت‌انگیز بازی‌ها شوید.

Awed: سفری به دنیای فانتزی و اکشن
ناشر: Xbox Game Studios
سازنده: Obsidian Entertainment
سبک بازی: نقش آفرینی اکشن و مبارزه‌ای
پلتفرم‌ها: مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس سری اکس و سری اس
بازی Avowed، جدیدترین ساخته شده استودیو Obsidian Entertainment، سال ۲۰۲۴ به دنیای بازی‌ها می‌آید تا علاقه‌مندان به ژانر نقش‌آفرینی اکشن و فانتزی را به سفری هیجان‌انگیز ببرد.این بازی در دنیایی به نام Eora روایت می‌شود که پیش از این در بازی Pillars of Etenity به آن سفر کرده بودیم. شما درنقشWatcher، قهرمانی با قدرتی منحصر به فرد برای ارتباط با ارواح و جهان ماوراء، وظیفه‌های خطیر بر عهده دارید. رازهای تهدیدی بزرگ علیه Eora منتظر کشف شدن توسط شما هستند و در این مسیر باید با دشمنان سرسخت و موجودات خطرناکی روبه‌رو شوید.

پرواز بر فراز واقعیت با Microsoft Flight Simulator ۲۰۲۴
ناشر: Xbox Game Studios
سازنده: Asobo Studio
سبک بازی: شبیه‌ساز پرواز
پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز
مایکروسافت با Flight Simulator ۲۰۲۴ ، جدیدترین نسخه از سری محبوب شبیه ساز پرواز، گیمرها را به سفری خارق‌العاده در میان ابرها دعوت می‌کند. این بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ و فناوری‌های پیشرفته، تجربه‌های واقعی از پرواز را به ارمغان می‌آورد. گرافیک خیره‌کننده، جزئیات دقیق و تنوع محیط‌های بازی،ازجمله فرودگاه‌ها، شهرها، کوهستان‌ها و مناظر طبیعی، حس واقعی پرواز را به شما القا می‌کند. شرایط آب و هوایی و زمانی واقعی نیز برای جذابیت بازی می‌افزایند. علاوه بر پرواز با هواپیماهای مختلف، می‌توان در نقش‌های متعددی مانند آتش‌نشان هوایی، نجات‌گر کوهستان و خلبان بالن ظاهر شوید.

Black Myth: Wukong اسطوره سیاه
ناشر: Game Science Interactive Technology و Game Science
سبک بازی : نقش آفرینی و اکشن
پلتفرم‌ها : پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز 
استودیو چینی Game Science با بازیBlack Myth Wukong، گیمرهارابه سفری حماسی دردنیای فانتزی وافسانه‌های چینی می‌برد.این بازی اکشن نقش‌آفرینی،با الهام ازرمان کلاسیک«سفر به غرب»، تجربه‌ای ازفرد وهیجان‌انگیز را به ارمغان می‌آورد.در Black Myth: Wukong،شما درنقش میمون شاه افسانه‌ای، ووکانگ، قرارمی‌گیرید ووظیفه‌های خطیر برای محافظت: ازراه‌بیانی که لوحی قدرتمند را دراختیاردارد،محافظت کنید.گیم‌پلی بازی ترکیبی ازعناوین سولزلایک وMMO RPG است وشما بااستفاده از هنرهای رزمی و قابلیت‌های محدود به فرد خود، با دشمنان متعددی روبرو می‌شوید.

Prince of Persia: The Lost Crown
ناشر: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montpellier
سبک بازی: سکوبازی ، اکشن و مبارزه‌ای
پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴
بازی Prince of Persia: The Lost Crown یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ است که توسط شرکت Ubisoft Montpellier ساخته می‌شود. این بازی در قالب یک پلتفرمر اکشن ۲.۵ بعدی طراحی شده است و قرار است عناصر مدرن نسخه‌های قبلی این سری با مولفه‌های نسخه‌های کلاسیک آن ترکیب شوند.

Rise of the Rnin
ناشر: Sony Interactive Entertainment
سازنده : Team Ninja
سبک بازی : اکشن و مبارزه‌ای
پلتفرم‌ها : پلی‌استیشن ۵
بازی Rise of the Rnin یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ است که منتظر آن هستیم. این بازی توسط استودیو Team Ninja توسعه داده شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این بازی یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی است که به بازیکنان امکان ساخت شخصیت سفارشی را می‌دهد. 

Palworld
ناشر: Pocket Pair
سازنده: Pocket Pair
سبک بازی: نقش آفرینی مستقل و مبارزه‌ای
پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس
بازیPalworldبه عنوان یکی ازبهترین بازی‌های سال۲۰۲۴ موردانتظارگیمرها قرار دارد. این بازی که توسط شرکت Pocketpair توسعه داده می‌شود، یک ترکیبی از عناصر بازی‌های بقا، ساخت و ساز و ماجراجویی است. در این بازی، شما در یک دنیای باز و زنده قرار می‌گیرید که پر از جانداران مصنوعی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها