
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
به گزارش جام جم آنلاین، روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد: برابر قانون، درآمدهای حاصل از تبلیغات بازرگانی در شبکه های تلویزیونی، مستقیما به حساب خزانه کل واریز شده و هیچگونه وجهی به حساب شبکههای سیما واریز نمیگردد لذا بدیهی است که شبکه سه سیما، وجهی بابت پخش تبلیغات بازرگانی در جامجهانی دریافت نکرده است.
در خصوص اعداد و ارقام اعلام شده در خبر مذکور نیز، برابر پیگیریهای انجام شده، ادعای درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی تبلیغات در برنامه های جام جهانی، اساسا کذب است و در ساختار بودجه سازمان صداوسیما، تحقق چنین ارقامی که بیشتر از بودجه یک سال رسانه ملی است، آن هم فقط در ایام جامجهانی، امکان پذیر نیست و ادعای آن در قالب تیتر یک خبر، دور از انصاف است.
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
تپش از ارتکاب جرائم خشن ازسوی اتباع غیرمجاز گزارش میدهد
در گفتوگوی «جامجم» با احسان جانمی، کارگردان حاضر در فجر چهل و یکم بررسی شد
روایت مسعود طیبی از اجرای نمایش «افلیا» در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر
گفتوگوی «جامجم» با دبیر کل جشنواره هنرهای تجسمی فجر
گفتوگوی «جامجم» با مهران نعمتاللهی