ببینید | خاطرات کاغذی | کارتون نیک و نیکو

ازمعدود کارتون هایی بود که ماجراهایش در دنیای حشرات می گذشت. چهاردست (ملخ)، کلاه قرمزی(عنکبوت)، کفشدوزک ،سرگین غلتان، یک لشکر ازهفت،هشت تا مورچه خنگ اما پرتلاش و دوتا مگس باعینک ها ی آفتابی ازدوستان نیک و نیکو(بچه زنبور) بودند. نیک خواب آلود ، شکمو و کله شق بود و برعکس او نیکو بسیار پر انرژی بود وعاقلانه تر از نیک رفتار می کرد. “مریم شیرزاد
ازمعدود کارتون هایی بود که ماجراهایش در دنیای حشرات می گذشت. چهاردست (ملخ)، کلاه قرمزی(عنکبوت)، کفشدوزک ،سرگین غلتان، یک لشکر ازهفت،هشت تا مورچه خنگ اما پرتلاش و دوتا مگس باعینک ها ی آفتابی ازدوستان نیک و نیکو(بچه زنبور) بودند. نیک خواب آلود ، شکمو و کله شق بود و برعکس او نیکو بسیار پر انرژی بود وعاقلانه تر از نیک رفتار می کرد. “مریم شیرزاد" و" شیوا گورانی " به ترتیب برای نیک و نیکو صداپیشگی داشتند.
کد خبر: ۱۳۸۸۷۰۶
نویسنده مریم فلاح

چهار دست معمولا نقش مکمل داشت، به جز قسمتی که ملخ ها حمله کردند و چهار دست نمی دانست باید طرف آنها رابگیرد یا با دوستانش باشد و قسمتی که پسر عموی بدجنسش خود را جای او جا زده بود. صدای چهاردست را با دوبله "حسین باغی" می شنیدیم. کلاه قرمزی با صداپیشگی "آذر دانش" معمولا درحال بافتن شال گردن ویا ویولن زدن بود، چقدر هم که بد ساز می زد. در میان این حشرات یک موش دانشمندی هم بود که با اختراعاتش به خودی خود یک کلاس درس بود.
نیک و نیکو با نام اصلی ماجراهای مایا زنبورعسل (به ژاپنی: Mitsubachi Māya no Bōken) یک مجموعه انیمه ژاپنی است که جزو نخستین و موفق‌ترین انیمه‌های ساخت نیپون انیمیشن( ۱۹۷۵)محسوب می‌شود.

تعداد بازدید : 102
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها