معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای بوشهر؛

دو مرحله عملیات آتشباری‌ در سد باهوش تنگستان انجام شد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد؛

قلع وقمع بنا‌های غیرمجاز

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از قلع و قمع تعداد بیش از 50 مورد ساخت و ساز غیر مجاز به میزان 250 هزار مترمربع به ارزش 250 میلیارد ریال واقع در بخش مرکزی شهرستان تنگستان (روستای چاه پیر ) خبر داد
کد خبر: ۱۳۷۶۷۱۹

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،رئیس کل دادگستری استان بوشهر از قلع و قمع تعداد بیش از 50 مورد ساخت و ساز غیر مجاز به میزان 250 هزار مترمربع به ارزش 250 میلیارد ریال واقع در بخش مرکزی شهرستان تنگستان (روستای چاه پیر ) خبر داد .
علی جمادی با اشاره به قلع وقمع بناهای غیرمجاز در شهرستان تنگستان، اظهار کرد: با حضور مسئولان قضایی دادگستری شهرستان تنگستان و مسئولان دستگاه‌های متولی ،ساخت و ساز های غیر مجاز ،قلع و قمع و به صورت صد در صد به وضع سابق اعاده شد.
جمادی افزود : این اقدامات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز و اجرای احکام تبصره 2ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و برخورد با متخلفان و سودجویان و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال صورت گرفته است .
وی بر حفظ حقوق بیت‌المال تاکید کرد و گفت: هرگونه ساخت وساز غیرمجاز علاوه براینکه قلع وقمع بنا را درپیش دارد، جرم محسوب شده و قابل تعقیب و پیگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها