معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای بوشهر؛

دو مرحله عملیات آتشباری‌ در سد باهوش تنگستان انجام شد

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر؛

مددجویان در تنگستان زمین رایگان دریافت کردند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از واگذاری زمین رایگان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان تنگستان(اهرم) با همکاری بنیاد مسکن خبر داد
کد خبر: ۱۴۳۱۱۲۴
به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از خدمات ارزنده این نهاد احداث مسکن برای خانواده های تحت حمایت است،اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن به منظور احداث مسکن جهت خانواده های تحت حمایت با همکاری بنیاد مسکن، مسکن و راه و شهرسازی زمین رایگان( طرح خود مالکی) دراختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد.
 
وی در ادامه افزود: به همین منظور صبح امروز آیین واگذاری 48 قطعه زمین رایگان در شهراهرم با حضور مسئولان فرمانداری،بنیاد مسکن، کمیته امداد، مسکن و راه شهرسازی و نماینده دادستان شهرستان تنگستان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.
 
روشن خاطر شنان کرد: 24 قطعه از این زمین ها به مددجویان کمیته امداد واگذار شد تا ظرفیت های موجود در کمیته امداد برای این نیازمندان مسکن ساخته شود.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از مشارکت مسئولان و همچنین خیرین شهرستان تنگستان در اهداء زمین رایگان به نیازمندان، خواستار ادامه همکاری این دستگاه ها در زمینه ساخت و تحویل مسکن مددجویان شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها