سردبیر پروژه شناختی و کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی خبر داد

بررسی حوزه شناختی در رسانه در برنامه «۲۴:۰۱»

شبکه رادیویی سلامت پخش برنامه ای با نام از مزرعه تا سفره را آغاز کرده که روزهای پنجشنبه ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۴۰

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر نویسنده و تهیه کننده درباره این برنامه توضیح داد: برنامه از مزرعه تا سفره روز ششم مرداد ماه به موضوع کنترل بیولوژیک محصولات گلخانه ای در وقت کاشت اختصاص دارد و دکتر محمد ترکان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی در این برنامه صحبت می کند. این برنامه با گویندگی ندا خواجه نوری در قالب ساختار جدید با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه آغاز شده است. در این برنامه محصولات کشاورزی، باغی، زراعی مورد بررسی قرار می گیرد.

مهارت های سلامت تغذیه روی موج رادیو

وی ادامه داد: شناسایی و معرفی محصولات سالم به مصرف کنندگان از مزرعه تا سفره، دغدغه ما در این برنامه است. همچنین آشنایی مصرف کننده با محصولات کشاورزی و اهمیت تغذیه ای آنها در این برنامه با ارتباط تلفنی کارشناسان مختلف مورد توجه قرار می گیرد. این برنامه هر بار به معرفی یکی از محصولات غذایی از مزرعه تا سفره می پردازد. بر همین اساس مخاطبان شنونده صحبتهای کارشناس کشاورزی درباره سلامت کاشت، داشت و برداشت محصولات متنوع کشاورز هستند.

بی تقصیر افزود: یکی از آیتم ها به تولیدات دانش بنیان و بخشی هم به ایمنی غذا اختصاص دارد. ضمن اینکه نکات کلیدی سازمان جهانی بهداشت برای غذای سالم و ایمنی غذایی از کشاورزان و تولیدکنندگان گرفته تا فروشندگان و مصرف کنندگان گفته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها