![فرصتی مناسب برای اتحاد جهان اسلام](/files/fa/news/1403/11/26/1407038_949.jpg)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش نبض بازار، به نقل از روابط عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده (بیدسیم) در این جلسه، معاون بازاریابی و برندینگ بیدسیم با حائز اهمیت شمردن امر ارتباط دائم و مؤثر با مشتریان خرد و کلان، سامانۀ مدیریت اربتاط با مشتری را یکی از زنجیرههای تاثیرگذار در ارزش شرکتها دانست و بررسی بهروزرسانی و پایش مداوم و مستمر آن را ضرورتی غیرقابل اغماض توصیف کرد.
در ادامۀ جلسه، شرکتهای تابعه به ضمن گزارش اهم فعالیتها و معرفی امکانات و بسترها موجود در واحد امور مشتریان، به تشریح مشکلات و ضعفها و نیازمندیهای این واحد و ارائۀ پیشنهادها برای بهبود و ارتقای وضعیت موجود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که با حمایت، سیاستگذاری و نظارت هلدینگ در این حوزه، اقدامات و کنشهای آتی در راستای آسانسازی و افزایش ضریب تأثیر ارتباط مستقیم مشتریان داخلی و صادراتی با شرکتهای تولیدی مجموعه برنامهریزی و اجرا شوند.
در پایان این جلسه نیز مقرر شد شرکتهای زیرمجموعه گزارشهای مستمر ماهیانه از فعالیت واحد ارتباط با مشتریان به شرکت بیدسیم ارائه کنند و جلسات فصلی برای بررسی و ارزیابی سامانههای مدیریت ارتباط با مشتریان تشکیل شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد