کنداکتور شبکه نسیم با تغییراتی همراه است. پخش «دورهمی» و «خندوانه» ادامه خواهد داشت و سری جدید مسابقه «شوتبال»، فصل جدید مسابقه بزرگ «تهمتن»، «کارستون» و انیمیشن «شکرستان» از این شبکه روی آنتن می‌روند.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۰۳

به گزارش جام جم، البته شبکه نسیم برنامه‌های دیگر و سریال هم پخش خواهد کرد. سریال «نقطه سر خط»، برنامه «با بابا» و «نسیم‌آوا» از این جمله هستند و حال‌وهوای تازه‌ای را برای مخاطبان ایجاد می‌کنند. در اینجا چندتایی از این برنامه‌ها و زمان پخش‌شان را مرور کردیم.

دورهمی، جمعه و شنبه برگزار می‌شود
مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری در ادامه پخش گذشته، جمعه و شنبه هر هفته ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. این برنامه که بر پایه اطلاعات‌عمومی پیش می‌رود با حضور بازیگران، خواننده‌ها و هنرمندان تلاش می‌کند لحظه‌های شیرینی را برای علاقه‌مندانش رقم بزند.

یکشنبه تا پنجشنبه با خندوانه
برنامه خندوانه در ادامه سری هشتم و با تغییرات در دکور و آیتم‌ها طبق روال گذشته از یکشنبه تا پنجشنبه با اجرای رامبد جوان و هنرنمایی جناب‌خان ساعت ۲۳ پخش می‌شود. این برنامه همچنین با حضور مهمانان و طراحی مسابقه‌های مختلف میان آنها فضایی مفرح دارد.

معرفی تهمتنی دیگر
مسابقه بزرگ تهمتن در دوره جدید برای معرفی فینالیستی دیگر، فصل جدیدش را آغاز می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی روی آنتن می‌رود تا با گذراندن چالش‌های متفاوت و با تکیه بر روحیه پهلوانی، تهمتن دیگری را به مخاطبان معرفی کند.

کاری کنیم کارستون
فصل دوم کارستون با اجرای میثم درویشان‌پور هم از دیگر برنامه‌های شبکه نسیم است. این برنامه، روند تکامل‌ مشاغل از گذشته تا فرم نوین امروزی را بررسی و با همراهی یک روز کاری با هر حرفه چالش‌ها، ویژگی و ظرفیت‌های آن کسب‌وکار را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

سفر به شکرستان
مجموعه پویانمایی شکرستان در ادامه پخش نوروزی با پخش قسمت‌های جدید، شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این انیمیشن با اشارات خاص، نکات فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی طنز بیان می‌کند.

نقطه سر خط با لبخند
شبکه نسیم پخش سریال هم در دستورکار دارد و به این ترتیب مجموعه تلویزیونی کمدی نقطه سر خط به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مصطفی کیایی و ‌سعید جلالی محصول سال ۱۳۹۰ است که از سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود. این سریال درباره کارمند اجاره‌نشینی است که در گیرودار ازدواج و تهیه جهیزیه دخترش است که با تقاضای وام او ‌موافقت می‌شود اما .... حمید لولایی، علی صادقی، غلامرضا نیکخواه، مریم سعادت و ... بازیگران این سریال هستند.

گوش‌سپردن به نسیم‌آوا
پخش موسیقی‌های هنرمندان کشورمان با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ در برنامه نسیم آوا پخش خواهد شد. همچنین برنامه‌ای دیگر به نام «با بابا» که بر پایه مهارت‌های ارتباطی پدر و فرزندان تولید شده است و در هر قسمت آن شاهد تعامل و همکاری پدران با فرزندان خود هستیم، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

نوشین مجلسی - گروه رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها