«علاقه‌مندان به آثار ماه‌رمضانی بدانند و آگاه باشند که اتفاقات تازه‌ای در راه است و می‌توانند بیننده آثاری از جهان‌اسلام باشند.» حتما بعد از خواندن این جمله با خود این موضوع را نجوا می‌کنید که قرار است چه آثاری انتخاب شده و از کدام شبکه تلویزیونی پخش شوند؟ اگر کمی صبوری به خرج بدهید پاسخ به این پرسش‌ها را می‌دهیم.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۵۳

به گزارش جام جم، این اتفاق تازه و بانمک قرار است در شبکه‌تماشا رخ بدهد. از قرار این شبکه تلویزیونی باکس جدیدی به نام «جهان‌اسلام» را برای ایام ماه‌رمضان طراحی کرده است. دراین‌باره هم سیدمحسن رفیعی‌پور، مدیر تامین‌برنامه شبکه‌تماشا صحبت کرده و تاکید داشته که این شبکه در ماه‌رمضان قصد دارد نگاهی ویژه به تولیدات کشورهای اسلامی داشته باشد. بر‌این اساس سریال‌هایی که محصول کشورهای اسلامی هستند در یک باکس به‌صورت ویژه پخش خواهند شد. او همچنین از پخش سریال جدید کره‌ای و یک سریال طنز خاطره انگیز هم خبر داده است.

البته این مدیر تامین‌برنامه فقط به دادن این خبر بسنده نکرده و از دیگر برنامه‌های این شبکه هم اطلاعاتی ارائه کرده است. خاطره‌بازها بدانند که می‌توانند ساعت‌۱۷ برنامه «ماه‌تماشایی» را ببینند که این باکس مرور خاطرات ماه‌رمضان در سال‌های گذشته است. خاطره‌بازی با برنامه‌های عروسکی، انیمیشن، آداب‌و‌سنن روستاها، رمضان در جبهه و صحبت‌های بزرگان انقلاب در این ماه مبارک از بخش‌های اصلی این برنامه است.

همچنین بخش نماآهنگ و نظرسنجی برنامه، آهنگ و جوایز روزانه که در این بخش هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایزی تقدیم می‌شود، دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد. باکس ساعت‌۱۸ شبکه‌تماشا با عنوان جهان‌اسلام، ماموریت انعکاس تولیدات کشورهای اسلامی در حوزه مقاومت دارد و ملودرام‌ها و سریال‌های تولیدشده جهان‌اسلام را پخش خواهد کرد. این عناوین برخی آرشیوی بوده و بخشی در حال آماده‌سازی و دوبله است. شبکه تماشا در این بخش همچنین قصد دارد تاکید ویژه‌ای به اهمیت این ماه در زندگی مردم کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر دنیا داشته باشد.

باکس ساعت‌۱۹ باکس ثابت سریال‌های شرقی است که در‌حال‌حاضر سریال «امپراتور دریا» روی آنتن است و پس از پایان این عنوان، سریال تماشاگر‌(Watcher)پخش خواهد شد که سریال جدید و اختصاصی شبکه تماشاست. این سریال در امور دوبلاژ سیما با مدیریت دوبلاژ مهسا عرفانی و گویندگی صداپیشگانی چون علی همت‌مومیوند، فاطمه نیرومند، اکبر میرزاهاشمی، سعید شیخ‌زاده و منوچهر زنده‌دل کار شده است. این سریال داستان بخش ویژه‌ای در پلیس را روایت می‌کند که با هدف کشف فساد داخلی نیروهای دولتی و پلیس تشکیل شده و در شروع داستان مشخص می‌شود همه چیز به سال‌ها قبل بازمی‌گردد.

باکس ساعت‌۲۰ این شبکه به پخش سریال «بانوی‌عمارت» اختصاص دارد و ساعت‌۲۱ سریال «جراحت» پخش می‌شود. ساعت‌۲۲ سریال پرطرفدار و اسپانیایی سرقت پول‌(Money Heist) پخش می‌شود که تا انتهای ماه‌مبارک ادامه دارد. در باکس ساعت‌۲۳ با توجه به فقدان بار طنز در سریال‌های امسال شبکه‌های سیما، شبکه‌تماشا سراغ یکی از خاطره‌انگیزترین سریال‌های مناسبتی ساخته‌شده برای ماه‌رمضان رفته است.

سریال «خانه به دوش» از ساخته‌های رضا عطاران و محصول سال‌۱۳۸۳ تلویزیون که به داستان ماشاا... با بازی حمید لولایی و خانواده‌اش می پردازد‌ در این ساعت پخش می‌شود. باکس ساعت‌۲۴ نیز به پخش همزمانی سریال «خوشنام» اختصاص دارد که سریال شبکه‌یک‌ سیماست و شبکه‌تماشا هر شب ساعت۲۴ آن را پخش خواهد کرد.

فاطمه عودباشی/رسانه روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها