کمیسیون امنیت ملی مجلس، از وزیر امور خارجه دعوت کرد تا با حضور در نشست یکشنبه آینده این کمیسیون، مسایل مختلف سیاست خارجی از جمله مذاکرات رفع تحریم‌ها را تشریح کند.
کد خبر: ۱۳۶۱۰۶۴
به گزارش جام جم آنلاین؛ کمیسیون‌های تخصصی مجلس هفته آینده جلسات خود را با حضور تعدادی از وزرا و مسئولان سازمان‌ها و نهاد‌ها برگزار می‌کنند.
وزیر علوم روز سه شنبه با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص عملکرد سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های این وزارتخانه در سال جاری به نمایندگان گزارش می‌دهد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در همین روز با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه، سیاست‌های وزارت صمت در خصوص تولید، تجارت و همچنین واردات خودرو را تشریح خواهد کرد.
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز سه شنبه هفته آینده میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان خواهد بود.
در این حال، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم سه شنبه آتی در کمیسیون صنایع و معادن از برنامه‌های خود در سال جاری گزارش خواهد داد.
وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ ارشاد اسلامی نیز در همین روز به ترتیب به کمیسیون‌های عمران و فرهنگی مجلس خواهند رفت و پاسخگوی سوال نمایندگان در حوزه‌های مربوطه خواهند بود.
وزیر امور خارجه یکشنبه هفته آینده با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس به سوالات نمایندگان در خصوص مسایل مختلف سیاست خارجی کشور از جمله مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ می‌دهد.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز روز دوشنبه با حضور در کمیسیون فرهنگی پاسخگوی سوالات نمایندگان در حوزه‌های مربوطه خواهد بود.
 
منبع: خبرگزاری صدا وسیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها