رئیس گشت تعزیرات حکومتی شهرستان‌ های تهران اعلام کرد:

کشف انبار احتکاری روغن / ۲۰ تن روغن جامد و مایع به زودی وارد بازار می‌شود

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد

دستگیری ۸ محتکر کالا در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری ۸ محتکر کالا در کشور که اقدام به احتکار لوازم خانگی، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۵۵۲

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت پلیس، سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی در جریان تحقیقات تکمیلی خود موفق به شناسایی انبار‌های احتکار کالا مربوط به لوازم و ابزارآلات ساختمانی، شوینده و کالای بهداشتی، لاستیک خودرو، لوازم خانگی، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی در استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اصفهان و کرمان شدند.

وی افزود: در بازرسی از انبار‌های مذکور بیش از ۷۱۷ هزار عدد انواع لوازم خانگی و ابزارآلات ساختمانی، ۶۱ هزار عدد انواع شوینده و کالای بهداشتی، یک هزار تن نهاده‌های دامی و سیب زمینی و یک هزار و ۷۷۳ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکاری را کشف کردند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص انبار‌های موصوف پلمب، ۸ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی و کالا‌های مکشوفه نیز جهت فروش و توزیع آن‌ها تحویل سازمان‌های ذیربط شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها