جنجالی‌ترین پرونده جنایی سال با مرگ قاتل بسته شد

سکته، آخرین سکانس زندگی اکبر خرمدین

کارشناسان پزشکی قانونی بعد از بررسی وضعیت مادر سالخورده داماد خانواده خرمدین، اعلام کردند او محجور است. با محجور شناخته شدن این زن که یکی از اولیای دم پرونده است، قوه قضاییه به جای او تصمیم‌گیری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۶۴۲

به گزارش خبرنگار حوادث جام‌جم آنلاین، اکبر خرمدین و همسرش، اردیبهشت امسال در جریان قتل پسرشان به نام بابک که کارگردان سینما بود، دستگیر شدند. آنها جسد او را تکه‌تکه کرده و در سطل‌های زباله سطح شهر تهران رها کردند. پس از دستگیر این زوج، آنها به قتل داماد و دختر خود به همین شیوه در سال‌های گذشته اعتراف کردند. در ادامه مشخص شد، داماد خانواده خواهرزاده اکبر بوده و قربانی جنایت دایی و زن دایی‌اش شده‌است.

این درحالی بود که دو فرزند عمه خانواده از سمت پدر فوت شده‌شان، قاتل را بخشیدند اما مادر سالخوده‌شان توانایی اظهار نظر درباره قاتل فرندش را نداشت.

دیروز کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که این زن محجور بوده و نمی‌تواند خواسته خود را اعلام کند. بنابراین بر اساس قانون قرار شد که رئیس قوه قضاییه در این باره اعلام نظر کند.

همچنین دیروز رییس بیمارستان شهید رجایی کرج از ترخیص قاتل بابک خرمدین در هفته گذشته خبر داد.

دکتر طاهرنیا گفت: پدر بابک خرمدین از چهارم مهرماه، به علت ابتلا به بیماری کووید۱۹ در این بیمارستان بستری شده بود و ۱۲ مهرماه با حال مساعد از بیمارستان مرخص شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها