قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران با درخواست آزادی اکبر خرمدین مخالفت کردند.
کد خبر: ۱۳۴۱۶۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، حدود یک ماه قبل ، اکبر خرمدین که به اتهام قتل دختر و پسر و دامادش در زندان است ، در نامه ای به دادگاه درخواست کرد قرار بازداشتش به وثیقه تغییر کند. او در این درخواست اعلام کرد؛ با توجه به گذشت اولیای دم دامادم و این موضوع که دو تن از قربانیان فرزندانم هستند ،درخواست دارم قرار بازداشتم به قرار وثیقه تغییر کند. او همچنین به بیماری خود اشاره کرد و درخواست کرد بیرون از زندان باشد.

این درخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قضات این شعبه بعد از بررسی درخواست این متهم ، اعلام کردند که با توجه به جنایت هایی که او مرتکب شده ،باید تا زمان محاکمه و صدور حکم قطعی در زندان باشد.

اکبر خرمدین و همسرش، اردیبهشت ماه امسال در جریان قتل پسرش به نام بابک دستگیر شدند. آنها بعد از قتل پسرشان که از کارگردانان معروف سینما بود ، جسد او را تکه تکه کرده و در سطل های زباله سطح شهر رها کردند.پس از دستگیر این زوج ،آنها به قتل داماد و دختر خود به همین شیوه در سال های گذشته اعتراف کردند. این زوج ادعاهای متفاوتی از جمله آزار و اذیت قربانیان و موضوعات رفتاری را به عنوان انگیزه قتل اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها