کارخانه لاستیک‌سازی آرتاویل تایر به یک شهرک صنعتی تولید لاستیک تبدیل شده است
کارخانه لاستیک‌سازی آرتاویل تایر به یک شهرک صنعتی تولید لاستیک تبدیل شده است
کد خبر: ۱۳۳۶۵۸۹

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل اکبر بهنامجو روز شنبه در بازدید از کارخانه لاستیک سازی آرتاویل تایر اردبیل (برند رازی) افزود: هم‌ اکنون هر روز حدود ۱۲ هزار حلقه انواع لاستیک سبک و سنگین با کیفیت در این کارخانه تولید می شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون کارخانه لاستیک‌سازی آرتاویل تایر به یک شهرک صنعتی تولید لاستیک تبدیل شده است، اظهار کرد: این واحد تولیدی که در سال ۱۳۷۵ راه اندازی شده لاستیک نخی تولید می کرد که با حمایت های صورت گرفته هم اکنون انواع لاستیک‌های رادیال سنگین و نیمه سنگین نیز تولید می کند.

وی بیان کرد: سال ۱۳۹۶ با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط گروه رازی عملیات احداث فاز دوم کارخانه لاستیک سازی با ظرفیت ۲۵ هزار تن آغاز شد و سال ۹۸ خط تولید آن خریداری شد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: قرار بود پارسال عده‌ای کارشناس از کشور چین جهت بهره برداری از خط آزمایش تولید در این کارخانه حضور پیدا کنند که به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور آنها میسر نشد، ولی گروه رازی با استفاده از توانمندی‌های مهندسان خود این خط آزمایشی را راه اندازی کردند.

بهنامجو از تست داخلی و جاده‌ای لاستیک‌های تولید شده در این کارخانه خبرداد و گفت: لاستیک‌های تولیدی باید تست جاده‌ای ۲۰۰ هزار کیلومتر را جواب می‌داد که تست آنها امروز بیش از ۴۰ هزار کیلومتر را رد کرده و توانسته رضایتمندی مشتریان و رانندگان را جلب کند.

او سبک بودن و مقرون به صرفه بودن را از مزایای لاستیک های تولیدی این کارخانه برشمرد و ادامه داد: لاستیک‌های نخی توان مقاومت ۷۰ هزار کیلومتر دارند در حالی که لاستیک‌های تولیدی کارخانه لاستیک سازی آرتاویل تایر اردبیل توان مقاومت ۲۰۰ هزار کیلومتر را دارا هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها